a-olja

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Jag köper a-olja då och då och jag har märkt att de ibland ser ut och luktar lite olika. Vissa av dem är mer gulaktiga andra är mer klara, märkte också skillnader i deras lukt. Någon mer erfaren person kan berätta ge lite vägledning?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Amfetamin freebase är, när den renats, en kristallklar produkt med en mycket distinkt men stark lukt vanligtvis.
Du kan testa renheten av din freebase genom att utföra en kokpunktsbestämning till exempel men lukten och färgen kan vara en tillräckligt bra indikator tror jag.

Ett gulaktigt utseende är inte alltid så illa, men det kommer från föroreningar som oreagerad P2NP eller P2P till exempel, den oreagerade/ ofiltrerade P2P/P2NP kan också orsaka en fiskig lukt i amfetamin, som ofta förknippas med en hög produktkvalitet men snarare är ett tecken på föroreningar. Det kan också finnas andra föroreningar kvar, du kan kolla följande länkar för att lära dig några mer intressanta saker om amfetamin:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/amphetamine-testing-protocol.349/
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/amphetamine-purification-by-acid-base-extraction.788/
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/amphetamine-salts.361/

Om din freebase är mycket oren kan du rena den med ångdestillation, det är billigare än att utföra en vakuumdestillation:

Ångdestillation: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...le-steam-distillation-of-p2p.8040/#post-41494

Hälsningar,

Gordon
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Tack så mycket för ditt svar. Amfetaminet luktar ganska gott skulle jag säga, ungefär som marsipan, det är svårt att beskriva
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Jag vet vilken lukt du menar, den kommer från P2NP eller P2P.
Det har också en doft av bränning i lukten, det är svårt att beskriva :D
 

EileiterBurner

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 1, 2023
Messages
14
Reaction score
4
Points
3
Doften av marsipan som du beskriver kommer från bittermandelolja

Ärligt talat saknar jag hastigheten från syntesen.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Den bästa A-oljan är alltid gul, och du måste bara köpa gul eftersom resten är skräp
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Jag hade det bästa utbytet från klar a-olja
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Det är helt klart en oinformerad åsikt eftersom förekomsten av en gul färg tyder på föroreningar som kommer från prekursorer som inte reagerat eller till och med en felaktigt utförd destillation.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Det var länge sen, min vän. Ja från den gula hade jag cirka 50% och den klara 60-65% så siffrorna säger allt
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Lång tid ingen se, sant :) Jag är mycket upptagen i labbet, arbetar med att förbättra min produkt dagligen men det är på ett mycket bra sätt!

Det kan jag definitivt intyga av egen erfarenhet. Med tanke på att alla rengöringsprocedurer har utförts perfekt är det ångdestillationen av A-olja som avgör färgen. Om du destillerar den för snabbt kommer du att föra över föroreningar till mottagningskolven vilket resulterar i denna färg :) Detsamma gäller för destillering för varmt (motsvarande för snabbt).
 

Pororo

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
79
Reaction score
35
Points
18
Deals
11
detta är samma dumma urbala berättelser som "bra mdma måste ha anislukt"
konstigt och farligt skitsnack
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Hur många gånger har du sagt till dig själv: "Fan ta den här skiten, jag vill inte ha den längre"?😅 Det mest irriterande är att få anständiga kristaller, vanligtvis finns det få former av dem så att produkten måste omkristalliseras några gånger
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
679
Points
93
Deals
65
Många gånger :D :D Men det är värt att fortsätta och kämpa sig igenom svårigheterna!
 

ase

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 17, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Kan ni hjälpa mig med att köpa en olja i Europa?
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
137
Points
43
Deals
8
Visst, jag tror att vi kan komma fram till något, DM mig
 
Top