Råd om hur sannolikt säker syntes av amfetamin kan genomföras av en noob

Cryptohippo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej fantastiska människor, jag gissar att de flesta av er är professionella kemister eller åtminstone har högre utbildningsnivå inom detta område.
Jag har inte det. För 16 år sedan undrade jag om jag någonsin skulle kunna göra min egen amfetamin (jag har undersökt effekterna av denna produkt varje dag under de senaste 20 åren). Vid den tiden var de enda tillgängliga resurserna den anarkistiska kokboken så jag höll mig långt borta.
Sedan jag tittade på en video på detta forum som visade processen steg för steg blev jag förvånad över hur lätt det faktiskt verkar. Snälla skulle någon ge råd om detta säkert kan göras av en försiktig men oerfaren person (yeild skulle bara någonsin vara avsedd för personlig reaserch). Också för att vara mycket tydlig är jag inte intresserad av metamfetaminsyntes.
Alla råd mycket uppskattade.
Skål

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
En person som inte har några kunskaper i kemi kan syntetisera amfetamin. Men det är väldigt få som kan göra rätt från början. Om du försöker hårt kan du efter några försök uppnå mycket bra resultat. Det viktigaste är erfarenhet.

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Reaction score
48
Prova det i liten skala tills du får det.det är väldigt enkelt.var bara försiktig med kvicksilver kompunds.först se till att du har allt så säkert som möjligt.handskar,labbrock,ventilation,ögonskydd.andningsskydd,ögontvättstation,nöddusch,brandsläckare.om du behöver någon hjälp bara fråga.lycka till.