Amfetaminsulfat och hydroklorid (HCL) från A-OIL Amina Amph. Hjälp snälla killar

xzzcwisjmz1

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Reaction score
3
Hej, jag har några frågor om amfetamin, mer specifikt:
a) Amfetaminsulfat b) Amfetaminhydroklorid

Eftersom vi har en ny leverantör av amin, skulle vi vilja skapa den bästa / renaste slutprodukten som möjligt (sulfat, hydroklorid).

Jag hittade här på forumet många sätt att få sulfat från en amin (a-olja) men jag vet inte vilken som är bäst:

Sulfatberedning:
1. Vilket lösningsmedel är bäst att använda och i vilken mängd i förhållande till 1L amin (a-olja).
2. bästa PH för sulfat är? 6-7? 7? 6?
3. Metod för att erhålla? Häll lösningsmedlet i aminen, rör om och tillsätt sedan svavelsyra? Eller kanske på något annat sätt, Jag hittade många, t.ex. blanda syra med ett lösningsmedel och tillsätt det gradvis till aminen.

Hydrokloridberedning:

Här har jag tyvärr ingen information om mottagning. Ingenting om PH, proceduren för att skapa från aminen, torkning etc.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Hej, detta ämne har diskuterats vid många tillfällen i detta forum, och det finns många artiklar och publikationer inom amfetaminavsnittet om hur man går vidare med din A-OIL för att göra dess efterföljande sulfat. Fortfarande kommer jag att hjälpa till. Lös upp din olja i ett 1:1-förhållande i aceton och förbered i en annan behållare en blandning av 98-99% svavelsyra med aceton i ett 1:10-förhållande. När du har förberett detta droppar du långsamt den utspädda svavelsyran droppe för droppe i den utspädda oljan under konstant omrörning. Kontrollera pH upp till ph6, och när du når ph6, sluta tillsätta mer syra. Där har du din färdiga produkt, filtrera den och låt den torka i rumstemperatur tills den är helt smulig. (Om du märker att din produkt är mycket kompakt medan du tillsätter syran kan du tillsätta mer kall aceton för att få en bättre filtrerbar massa).

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
179
Standardtekniken är att bereda en lösning av den fria basen i alkohol och tillsätta en lösning av svavelsyra i alkohol till denna lösning (se till att kyla blandningen när du bereder denna lösning). I aceton är det omöjligt att neutralisera den fria basen av amina med svavelsyra, eftersom acetonreaktioner självkondensation i inkomsten av svavelsyra och ger många föroreningar.
Hydroklorid erhålls inte, det är för hygroskopiskt.
Det är optimalt att 6 ph du kan få portionerat pulver gradvis föra ph till cirka 7, filtrera produkten. Var noga med att skölja pulvret på filtret med en liten mängd alkohol för att tvätta bort resterna av den fria basen från pulvret, filtratlösningen bringas sedan gradvis till 6 ph och filtreras också. Genom detta kommer du att minska risken för att ph faller under 6.