- Reaction score
- 1
Du måste ta bort java för att vi ska ta din .onion-webbplats på allvar. Om du vill att fler ska gå med på din webbplats, om du vill att oändliga mängder information ska delas, är det dags att dra åt helvete med java. Allvarligt talat är det något fel på dig eller är du brottsbekämpande myndighet? En webbplats som denna måste köras på full säker tor-webbläsarsäkerhet inställd på full om du förväntar dig ett trevligt stort flöde av information och användarnamn från de erfarna. Fram till dess, alla som använder den här webbplatsen....Jag råder dig att hålla dig borta från den. När det gäller den här leverantören "constantylous" eller något i den stilen, har jag bara sett den här leverantören nämnas på den här webbplatsen. Ta bort clearnet-webbplatsen och gå bara .onion. Det är min rekommendation, jag tror att du kommer att ha mer framgång med att växa detta forum.
Du ger förtroende och en säker plattform för samhällsdiskussion då kommer du att ha människor som erbjuder att göra dig tjänster. Prova det och se "följande" du hamnar med.
Du ger förtroende och en säker plattform för samhällsdiskussion då kommer du att ha människor som erbjuder att göra dig tjänster. Prova det och se "följande" du hamnar med.
Last edited: