Bechamp reduktion Några erfarenheter?!

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Jag hittade den här kommentaren under en video om syntes (Al/Hg2)

"Om du inte vill arbeta med giftiga kvicksilversalter kan du gå med en tvåstegssyntes:
Steg 1: Fe + HCl-reduktion av P2NP eller med Zink i GAA följt av ångdestillation för att ge P2P
Steg 2: Reduktiv ammination med NiCl2 upplöst i 20% ammoniak och portionsvis tillsats av Zink-pulver
Det är en enkel mer miljövänlig och mindre giftig syntes "

Men ingen aning om hur mycket från vilket ämne som ska användas för, som exempel, 250g p2np.
Och idéer, tankar eller erfarenheter?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Tillsammans med mina kollegor har vi funderat på användningen av NiCL2 i amfetaminsyntesen idag, jag skulle vara intresserad av att höra mer om detta ämne!

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Här är en bra sammanfattning av nästan alla typer av rutter

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/resources/amphetamine-syntheses-overview-reference-guide-for-professionals-revised-industrial-edition.59/

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Korrigerade ditt inlägg, vänligen studera forumet, det finns redan allt du behöver, inklusive nästan alla nödvändiga bibliotek.

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Ja, det finns mycket välbeskriven information, men du måste studera flera trådar ... det här är en slags sammanfattning och jag tror att det kan vara intressant för vissa människor ...