bästa läkemedlen för solo-grejer?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
titel. mycket ledsen om detta inte hör hemma här bc det handlar inte om sex, bara onani men jag tycker att amfetamin r det bästa. vad tycker ni killar?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Det är bättre att hitta en partner för sex
 

Vasile

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
14
Reaction score
15
Points
3
Sluta med detta, ju mer du gör stimfap desto mer kommer du att förstöra din sexuella kemi med möjliga partners, du kommer att gå ner i en spiral av att titta på ännu mer ond porr eftersom vanlig inte kommer att skära det, det kommer att bli konstigare och konstigare tills oddsen för att hitta en partner som är i vad du drömmer om kommer att vara i princip noll. Åh och också, få dig några skott av testosteron, ju fler droger du gör desto lägre kommer din naturliga nivå att gå, lita på mig om detta.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
Jag tror att MDMA kan vara lämpligt för dina syften. Detta är det mest optimala valet med hänsyn till en god säkerhetsprofil, spännande och intensiv eufori samt relativt låg beroendeframkallande förmåga samtidigt som reglerna för skademinskning följs.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ja, jag skulle säga amfetamin. Ett par pressade adderal kan få mig att gå säkert
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
jag har bara någonsin gjort pharma shi cuz jag brukade köpa från en vän med ett skript men hes kommer att vara på mentalsjukhuset under lång tid. jag saknar addies så mycket att det inte ens är roligt, bokstavligen har inte tagit amfetamin på som ett år (innan han skickades iväg fick han sitt skript ändrat till mph men han berättade för mig att hes kommer att få det ändrat tillbaka när han kommer ut)
 
  • Wow
Reactions: vis

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
141
Points
43
Jag håller med @Vasile - om du var lite konstig innan, fan, det är vi alla ..., kommer stims definitivt att sätta dig på den snabba vägen till att bli ännu mer pervers och degenererad och du kommer förmodligen att gå förbi punkten utan återvändo till att bli besatt av några röriga, freaky, otäcka saker och göra dig riktigt ensam om du inte känner en själ till salu eller någon mycket tålmodig och förstående som verkligen älskar dig, lol. Människor IRL tror mig ofta inte när jag berättar att jag har praktiserat att vara avhållsam under långa perioder, utanför fängelset, genom val, (inte för att jag känner att det behöver nämnas men bara ifall det finns någon förvirring). Med andra ord, jag är straight, väldigt grundläggande, traditionell, hälsosam - vad kallar man det, "vanilj?" I grund och botten, ingen kink. Det blir bara vanligt och tråkigt för mig om det är meningslöst och med någon som jag inte har känslor för, jag har haft min andel och nu försöker jag undvika det. Jag har varit tvungen att arbeta med det här under en tid, att lära mig om mig själv och sedan ta tillbaka det och hantera det. Jag har haft möjligheten framför mig och har tackat nej, åtminstone några gånger, även efter flera års "celibat". När är det någonsin roligt eller lätt att avsiktligt blockera dig själv och lämna några anständiga bitar av "alternativ" för nästa kille. Bara för att bevisa och stärka din självkontroll och viljestyrka för dig själv - och kanske någon annan som försöker spela dig som en chump. Varning - de kanske inte tar det så bra, när de inser att de är chumpette, så var beredd på en potentiell nedsmältning, när de går från att vilja dra av dig till att vilja skära av det! :O

Jag valde att göra den andliga typen av arbete med mig själv eftersom jag började komma på mig själv med att gå ner på den perversa, sorgliga och patetiska vägen som @Vasile talar om och som vissa av oss känner till alltför väl. Jag känner att jag förmodligen inte skulle kunna respektera mig själv längre, uppriktigt sagt, om jag hade gjort det. Vem vet var i helvete jag skulle vara just nu... Avsikten var att göra mig själv ren igen på sätt och vis, och arbeta med mig själv som människa och potentiell make/fader. Jag slutade onanera och titta på porr i flera år. Jag vet att det är annorlunda för kvinnor, men för män är det så att när man inte "tömmer" sin essens, utan i stället omvandlar och lagrar den energin i resten av kroppen på olika sätt, till exempel med hjälp av Qi Gong-tekniker, eller till något produktivt utanför kroppen, till exempel ett projekt - att skriva en bok eller göra musik. Det här är en esoterisk form av det som kallas "alkemi" och som man inte får lära sig om i skolan.

Hur som helst, när det gäller det aktuella ämnet. Att sniffa lite bra koks med en kuddkompis var alltid ett bra sätt att tillbringa en natt / tidig morgon, då och då fungerade lite bra crack, vanligtvis inte dock. Rätt dos av meth, tror jag, är förmodligen det bästa runt omkring. Du vill inte ta för mycket men och vara lite för geeked och slösa bort din tid på att försöka få något att hända som bara inte var tänkt att vara. Amfetamin kan vara OK i detta sammanhang, adderall gör inte mycket för mig. Metylfenidat är bra - liknar koks. Jag har aldrig haft möjlighet med MDMA/MDA men jag kan tänka mig att det skulle vara fantastiskt med rätt partner. Syra är ganska fantastiskt så långt som sex går, svampar också. Jag brukade skjuta upp något som såldes som "molly" - helig scheisse! Jag är inte säker på vad det var exakt - metylon/etylon, men släng i dig en .3 av det och du skulle slita av dig kläderna och hälla en kopp vatten över huvudet och försöka hindra dig själv från att avsluta innan du började. Det var väldigt intensivt, euforiskt och magiskt och vansinnigt afrodisiakum som MDMA i cirka 30 minuter för de första 2 skotten. Det tredje skottet skulle vara mycket mindre stimulerande och euforiskt och den "magiska" känslan var ungefär borta, men ibland behöver du den tredje eller till och med fjärde. Efter det är du ganska mycket klar med det tills du sov en natt eller två och laddade upp ditt serotonin.
.... Tja, det är mina två cent ... Jag vill bara tillägga att @HIGGS BOSSON spikade den här tråden: sex är bäst med en partner ... i vilket fall som helst är sex själv förmodligen fortfarande bättre än att onanera, jag har inte räknat ut det själv ännu.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Fan, du är verkligen jävla intelligent. personligen använder jag inte porr eftersom det bara får mig att känna mig grov / ensam men jag har gjort det förut när jag har varit för stimmed att bry mig. Jag försöker hålla onani (särskilt nykter) till ett minimum bara för att jag vet av erfarenhet hur lätt det är att låta det ta över ditt liv. det är inte kul. jag har också en djup respekt för vanilj mfs. jag har insett att som i teorin im i freaky skit men när jag faktiskt är i sovrummet med någon tenderar jag att fokusera på intimitet och anslutning. Jag tror att jag bara kunde göra de allvarligt degenererade sakerna med någon som jag inte bryr mig om alls och vid den tidpunkten vad är poängen med att ha sex med dem? jag är inte avhållsam men jag knullar bara någon om jag verkligen bryr mig om dem / det finns en äkta anslutning. modern anslutningskultur får mig att vilja kms. jag kan inte göra fwb heller. försökte det en gång, fick mig att bli bokstavligen galen. jag behöver kärlek eller jag måste vara ensam.

Jag är inte stor på onani men jag gjorde den här tråden eftersom jag aldrig har haft några erfarenheter med en annan person medan jag var på droger. hittade aldrig någon irl som är nere. om jag kunde hitta någon skulle jag definitivt göra det med molly tho. när ensam, koks gör inte mycket sexuellt men jag tar bara mycket på en gång så idk, mph är väldigt kul men håller inte tillräckligt länge, amfetamin är kul och håller länge men det är lätt att överstimulera dig själv, jag försökte saker med tramadol en gång och det ska döda din sexlust men inte för mig. det var riktigt roligt, nästan lika roligt som amfetamin, men jag tror inte att de flesta kommer att hålla med. jag har aldrig gjort något med psyk för att jag bara inte tänker på sex alls när jag är på dem. och jag håller med dig och higgs bosson, sex är mycket bättre med en partner, men det är inte alltid tillgängligt när du letar efter något annat än en one night stand lol
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
så länge du känner dig säker och gör det intelligent kan du driva framåt och kanske bryta igenom till en annan dimension om du också vill se igenom manteln in i vad som finns bortom och uppdatera dig själv medan du har förlorat extatiska känslor hippiestil och binder ihop i orgier och du kanske hittar ditt livs kärlek partner att bryta på den sista gränsen för att utforska mer. Bli bara inte beroende men i kemsex behövs oftast starkare mixier för mer utvecklingsupplevelse.om du vågar stiga över tråkigt sexliv och relationer. Väl utförd chemsex har inga gränser för den starkaste transformerande extacy så gör det för att inte missa eftersom du åldras och dör men nu kan du göra det
 
Top