Kokaetylensyntes ex vivo

PeterKeta

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Hallå där!
Vi vet alla att koks och alkohol reagerar på kokaeten i kroppen. Det är mycket mer kardiotoxiskt och ohälsosamt. MEN min fråga är; vad är vägen för att göra kokaeten i pulverform? Hittade detta:
"Det är relativt enkelt att göra utanför kroppen. Lös upp i vattenfri etanol med några droppar hcl och återflöde skulle göra tricket "

Kan inte försöka själv. Detta är endast för hypotetisk forskning

Cypherdelic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Under en kort tid kunde man köpa koka-te i mitt land (Sydafrika). Det var mycket milt, i själva verket jämförbart med rooiboste IMO (koffeinfritt te som vi ofta dricker här). Inte stimulerande på minsta sätt, faktiskt ganska lugnande och mycket lätt att dricka.

Jag tog cirka 20-30 tepåsar och sköt dem i en flaska vodka, det gjorde några ganska starka kokaeten, som åtminstone gav mig lite stimulans.

PeterKeta

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Hitta en annan>
Transesterifiering>
Värm kokain HCl i så torr etanol som möjligt tillsammans med natriumetoxid som värms upp så att etanolen kan destilleras bort (70 till 75 grader Celsius)
Tillsätt sedan vatten som kommer att bryta ner etoxiden till natriumhydroxid. Etanolen avdunstar och kokaeten kommer att vara den återstående produkten.

Läste också att det kan göras med värme i vattenfri alkohol och ättiksyra på liknande sätt.

Har fortfarande inte kunnat prova ännu!

Cypherdelic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Det är dock riktigt dåligt för hjärtat!

PeterKeta

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Det är sant, men det är intressant att kombinationen skapar en ny substans inuti kroppen. Så att göra det utanför det och ha det som saltsyra salt skulle vara en kemisk prestation
Men ja droger är dåliga M'kay