Hej bara för att uppdatera cas-numret på bmk-pulvret var fel det korrekta cas 5449-12-7 bmk-pulvret någon information eller instruktioner för konvertering till olja mycket uppskattad
Hej killar bara för att ge dig en uppdatering efter att ha tagit alla dina råd har nu lyckats producera en mycket mörk bmk-olja Jag måste konvertera detta från p2p till pn2p så att jag kan göra Anphetamine sulphate
Tack alla råd är välkomna väntar bara på lite utrustning som jag har beställt och kemi att konvertera då kommer jag att göra leuchartreaktion och destillation
Tack bro Jag tror att det kan defo vara vägen framåt Jag gör en Lil-video av mig som gör upp lite sulfat när jag slutade skulle vilja sätta upp om möjligt vad du tycker?
Tack bro Jag tror att det kan defo vara vägen framåt Jag gör en Lil-video av mig som gör upp lite sulfat när jag slutade skulle vilja sätta upp om möjligt vad du tycker?
Ja, jag skulle gärna se den Jag skulle gärna se att du publicerade den i vår grupp också!
Jag ska se till att jag uppdaterar gruppen med bilder och videor så mycket jag kan om 2-3 veckor från och med nu när jag kommer att vara redo att börja mitt äventyr