Question Skära/mixa kokain

forgetme666

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
Aug 9, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hej jag hoppas att du mår bra jag har en liten fråga vet du vad jag kunde skära kokain med och hur och förresten om du har en video som ligger runt om detta ämne skulle jag inte vägra;);)
 

Nmakc

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2024
Messages
30
Reaction score
12
Points
8
vanligtvis med lidokain , levamisole
 

forgetme666

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Joined
Aug 9, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
tack så mycket man och du skulle veta hur man gör det?
 

Nmakc

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 9, 2024
Messages
30
Reaction score
12
Points
8
Ledsen men nej jag vet bara att några klippte med det du borde fråga någon som vet men skärning är mycket dåligt och kunderna kommer att springa från dig
 

kdelorian

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jul 5, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
hallå det vanligaste är att du använder en blandning för att uppnå balansen i kokainhöjden, kom ihåg att detta är sammansatt enligt följande. Skära dem genom näsan, gå ner till halsen, och jag supve hjärnan, Detta är för att användaren ska följa den känslan som effekten av kokain har, med detta sagt är min rekommendation att använda dessa 3 produkter, du måste blanda dessa 3 komponenter fenacetin, koffein, tetracaine detta är det bästa du kan använda Att göra en separat blandning av dessa produkter är vanligtvis 15% tetracaine, 35% koffein och 50% fenacetin. Du blandar allt och sedan kan du till exempel lägga till 25% av varje gram kokain eller lägga till 50% eller till och med 100%. men det här är redan 1 för 1. Jag hoppas att se dig hjälpte vän, på det här sättet kommer du att vara professionell med din kokainskärning på en grundläggande nivå
 

kdelorian

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jul 5, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
För att blandningen ska bli homogen måste du naturligtvis krossa varje produkt väl för att få ett mycket fint pulver och göra en mer homogen blandning
 

kdelorian

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jul 5, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
För att blandningen ska bli homogen måste du naturligtvis krossa varje produkt väl för att få ett mycket fint pulver och göra en mer homogen blandning
 

DrugCentral

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Bästa snittet är: kreatin 40% 40% kokain 10% amfetaminpulver, blanda i en elektrisk mixer och sedan rerocking den under en press med aceton
 

kdelorian

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jul 5, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Varför skulle du lägga till kreatin, lämnar den här produkten ingen smak? eller en annan lukt, och om du lägger 10% av det i det, en annan del av att vara farlig, tror jag inte att en person som konsumerar det kommer att gilla effekten, men jag är verkligen intresserad av varför kreatin
 

DrugCentral

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
De flesta människor lägger krossade piller, jag kommer inte ihåg vilka piller tho. Kreatin blandas relativt bra när det blandas, har inga effekter eller risker vid snortning och skadar inte näsan.
 
Top