DMT vs Syntetiska noider.

MrSung

Don't buy from me
Resident
Reaction score
18
Hej killar, vad är några av de allmänna skillnaderna mellan DMT-baserade alkaloider och syntetiska cannabinoider (JWH) från Indoles interms av styrka eller psykoaktivitet?

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
717
Dessa är helt olika ämnen när det gäller verkningsmekanism och psykoaktiv verkan, trots den gemensamma indolen i den kemiska strukturen.

DMT är en kraftfull psykedelisk, åtgärden orsakar snedvridning av verkligheten, visuella hallucinationer, andlig upplevelse.

Syntetiska cannabinoider, som alla cannabinoider, påverkar CB-receptorer.
Psykoaktiv verkan är förknippad med hämning, avslappning, förändrad verklighet på ett annat sätt än i psykedelika.

Men det finns några gemensamma drag mellan dem, till exempel om du har en stark rök, då kommer det att finnas ett tillstånd som liknar en psykedelisk resa.

Uncle Lee

Don't buy from me
New Member
Reaction score
52
Dosen av resa som erhålls genom rök med DMT-fri bas är cirka 20-25 mg
I avsaknad av tolerans är dosen vid vilken psykedeliska känslor uppträder med JWH018 cirka 5-7 mg.
Skillnaden mellan den psykedeliska känslan som produceras av dessa två ämnen är enorm

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Bro har du någon erfarenhet av 7add cannabinoid ... min tidigare leverantör säger att han har 7add men jag har aldrig upplevt det ... jag gör syntetiska cannabinoider som jag behöver starka noids ... 5cl var min favorit ... men väldigt svårt att hitta den i dessa dagar ... bara en är 7add tillgänglig ... jag behöver veta hur stark den och värt det. finns det någon chans att få riktigt starka noids forn Nederländerna ...

WillD

Expert
Reaction score
1,058
Det finns intressanta kortverkande DMT-analoger som kan tillämpas på örter. 5-MeO-DMT tror jag inte är en dålig kandidat.

MrSung

Don't buy from me
Resident
Reaction score
18
Ok, det låter väldigt intressant, då kan det vara en bra punkt för experiment.