Visar det tecken på en mindre ren produkt om man får mycket stora kristaller under metakristallisering?

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Jag har följt följande guide: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ne-crystallization-and-ice-manufacturing.465/

och har läst följande: Paradoxalt nog kristalliserar smutsig meth bättre än ren meth eftersom kristallerna snabbt växer runt en partikel av orenhet och bildar fina stora, hårda kristaller.

Jag har bifogat 3 bilder. Två av dem är bilder som vi själva har tagit av våra experimentella partier som visar mindre klarare skärvor som vi har kristalliserat med hjälp av metoden på länken ovan och ett annat foto är en bild som jag har tagit från internet (den svarta handsken) som ett exempel på mycket stora skärvor, samma storlek som en hand.

Om man utifrån dessa kristalliseringsinstruktioner får skärvor som är lika stora som skärvorna på bilden med den svarta handsken, innebär det då att produkten är oren? Är det lätt att se att våra partier är av högre renhet än vad som framgår av våra bilder?

Attachments

• Gag9QHpCZl.jpg
    Gag9QHpCZl.jpg
    123 KB · Views: 45
  • 73A1tmSUYL.jpeg
    73A1tmSUYL.jpeg
    115.4 KB · Views: 38
  • Zyu0gt61EO.png
    Zyu0gt61EO.png
    220.8 KB · Views: 36

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
385
Jag är inte den mest erfarna med is men den svarta handsken ser inte ens ut som meth för mig (det är bara skitis men det påminner mig om som en stor kvartsbit eller något). några av dina skärvor är större än andra jag har sett, men inget att vara ALARMED om. de på den första bilden ser bra ut! det ser rent ut för mig men jag skulle få en andra åsikt.

Jag skulle def lita på dessa mer än riktigt små skärvor ^ ^;
har du funderat på att sälja på forumet?

whatshappening

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
det betyder att de hade mycket fritt utrymme att växa. stor kristallisationsskål.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
Så här är det: om du hade tillverkat metamfetaminet skulle det inte vara sant, men om du köpte det någonstans ... ja, det är inte metamfetamin ... jag menar bilden med den svarta handsken, det är inte metamfetamin