nederländska hastighet pasta lukt

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
68
Jag har en fråga till alla människor som vet vad som är äkta ren holländsk speedpasta
De har den fina vita krämiga pastan som luktar väldigt trevligt

Vad är det som gör att det luktar så trevligt?
Jag vet att de konverterar A-olja med syra och får pastan, men varför luktar den fortfarande så gott?

När jag försökte konvertera min p2np al/hg reducerade A-olja till pasta hade den inte den där fina beroendeframkallande lukten

Så var ligger svaret? Vad gör att '' deras '' (holländska) speedpasta luktar så gott?
Eller är det bara det att de gör den renaste A-oljan som kan göras och sedan konverterar den med renaste metanol och syra?
Eller i vad ligger svaret?

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
68

ASheSChem snälla sluta prata detta nonsens eftersom du inte vet vad du talar om, eftersom du uppenbarligen inte hade ren holländsk pasta i ditt liv.
Det finns också människor som renar sina saker och inte lägger något för att minska kvaliteten på det, eftersom de vet vad de gör med denna policy!
Jag pratar om ren holländsk pasta, inte någon skit 5% hastighetspasta bashed till månen med koffein.
Så om du inte vet vad lukten av rena saker är, vänligen håll dig borta från denna diskussion.

Det finns människor som vet vad jag pratar och kanske kan de kasta ljus över detta ämne.

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
168
ok ... även om jag bor nära den nederländska gränsen och har tagit det regelbundet (25 års fest ...) men du vet sanningen, inte jag

ha en trevlig dag ändå

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134
Jag tror att de använder metanol med a-oljan och inte aceton som jag läste här som nästan alla använder här.

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
68
Jag menade inte att vara oförskämd mot dig eller något, men du kom med den inställningen att det inte finns något annat än full av koffeinpasta där ute.

Snälla människor som har lite mer kunskap, känn dig fri att posta

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
168
personligen ... sedan jag började använda amfetaminsulfat har jag märkt att det inte alls är samma höga som holländsk speed

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134
det är inte en dum fråga eftersom det är viktigt och om du vill sälja din produkt .
människor talar om det och om du har den fräscha lukten är du bra .
aceton luktar mer som färg ( mina erfarenheter )

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Se själv, ta lite torr aceton (destillerad eller torkad över ett torkmedel) och lös upp lite av den holländska pastan. Se hur mycket du har kvar och låt oss börja därifrån.
Oftast är amfetaminlaboratorier belägrade med mängder koffein, vilket indikerar att de skär vid källan.Något som 70% av gatuhastigheten innehåller koffein, gud vet vad andra skärs med.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Du är också en av dem som gillar att suga in kemisk smuts genom näsan eftersom det bränner så skönt, eller hur?

Låt oss nu bli allvarliga...

Amfetamisulfat är förmodligen det renaste av det rena som du kan konsumera i amfetamin, eftersom du inte kan snusa A-olja, som bränner bort allt i ditt huvud. Amfetaminsulfat, när det finmalts med en kvarn, är ett vitt, absolut luktfritt och mycket bittert smakande fint pulver. Vi är alla överens om det, den som säger något annat borde klättra in i någon grotta och aldrig komma ut igen.

Säg mig nu, snälla, vad är det med en fet pasta som ska vara särskilt ren? Slammet innehåller kanske 15-30% amfetaminsulfat, resten är laktos, koffein, lösningsmedel och syntesslam som inte har rensats ur oljan av producenten, för att inte tala om pastablandarna.
Om du gjorde det rätt istället för att dumpa all den där skiten där och röra om skulle det aldrig bli pasta. Så snälla sluta med det jävla återförsäljarpratet. ... riktig ren holländsk hastighetspasta.... jag skrattar min röv av ...
Det här är de människor som tror att bra hastighet ger riktigt bra hjärtklappning, uppmaning att röra sig och måste brinna i näsan.
Du hittar dem inte här, för de har redan blivit informerade.
Jag skulle föreslå varmt vatten, sedan filtrera och i sedan i kylskåpet, sedan kan han titta på sin koffeinslush.
Amfetaminsulfatet kommer fortfarande att vara i lösning. :D

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
68

Förstod du vad jag skrev? För det verkar inte som om du läste det jag bad om!
JAG FRÅGADE VAD SOM GÖR DEN FINA LUKTEN I DERAS PASTA!
Eftersom du bara skrev amatörmässiga saker som jag redan vet sedan länge
Och den holländska rena speedpastan som jag pratar om ska bara innehålla: Metanol, lite oreagerad svavelsyra och amfetaminsulfat.

PASTA BLIR NÄR MAN FÖRVANDLAR EN OLJA TILL SULFAT; SÅ NEJ DET FINNS INTE SKIT I DET OM MAN INTE DUMPAR SKIT I DET!!!
Om du inte har något bättre svar att skriva, vänligen håll dig borta från den här tråden eftersom ditt svar inte hjälpte eller 1% av min fråga som jag ställde.

Så frågan kvarstår fortfarande!

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Jag får från min egentillverkade A-olja endast amfetaminsulfat utan några föroreningar och det luktar som ingenting. Det är rent min vän. Jag hade läst ditt inlägg och berätta det sanna om din hastighetspasta och vad som verkligen är rent.
Du så kallade proffs har ingen aning om rengöringen av produkten och därför dumpar du smuts där inne för att sälja den. Lukten och smaken kommer från en biprodukt av syntes, så kallade föroreningar, som redan har berättats för dig en gång, bekräftats av en expert och nu lycka till vidare med ditt smutsiga äckliga slam.

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
68

Du förolämpar människor som du inte ens känner och säger att de dumpar smuts i något som de inte ens säljer.
Ren torr sulfat luktar verkligen ingenting, kanske bara lite kattpiss MEN pasta har lukt, och ren pasta har en lukt som du uppenbarligen inte luktade
eftersom du inte vet vad jag pratar om, så vi avslutar den här diskussionen som du hade med dig själv i dina inlägg.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425

ChingShih, sluta med det här. Du skämmer ut dig själv. Studera kemi. Amfetaminsulfat med uttorkade lösningsmedel är ett färglöst, luktfritt, bittersmakande, torrt vitt salt utan färgnyanser.
Om det är pasta är det fortfarande vått av lösningsmedel och en del av dess vikt kommer att vara de oindunstade lösningsmedlen, inte amfetamin.
Om det luktar kommer det från orenheter eller tillsatser som fortfarande finns i eller har tillsatts kemikalien.
Detta är den enkla sanningen, bara hantera den och sluta förolämpa människor som försöker berätta detta för dig.

Om du upplever amfetaminpastan som starkare än andra amfetaminformer som du har provat tidigare, beror det på att de tidigare pulvren skars i högre grad än det här. Eller att allt eller en del av det är meth.
En av de starkaste formerna av amfetamin som jag någonsin provade under mina festdagar var en brun, polymeriserad gegga som fanns under en period. Jag vet nu att det var skit: dåligt tillverkat och dåligt renat råamfetamin. Men det var förmodligen mer koncentrerat än det mesta av den speed som fanns på den tiden. Det förändrar ändå inte det faktum att det var skit från en skitkock.

När det gäller lukten du pratar om, kanske du ska försöka beskriva den? Om det är en mandellukt som liknar Amaretto-likör, är det oreagerad bensaldehyd. Om det är en blommig doft som påminner om damparfymer från Mellanöstern eller offentliga toaletter, kan det vara oreagerad P2P, och så vidare.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
En sådan sak finns inte, förstå det äntligen, jag ville prova det på det vänliga roliga sättet, men du kände dig förmodligen attackerad, ledsen för det, men det är det mesta av informationen som undanhålls, annars skulle smutsen inte sälja. Kom till den mörka sidan, vi har kakor och ren produkt ;)

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
68
Ni har alla förstått det här fel - för ni trodde att jag trodde att speed paste är ren amfetamin, men det vet jag att det inte är
Ni tror alla att jag är en amatör som sniffat lite speedpasta eller speedpasta full av koffein, men ni har alla fel
Jag vet vad som är rent amfetaminsulfat så för alla er '' experter '' behöver ni inte förklara mig detta

Lukten som jag pratar om i holländsk hastighetspasta är lukten av A-olja som den närmaste jämförelsen av vad jag pratar
Så de använder förmodligen metanol med A-olja eftersom att lukten av A-olja fortfarande förblir så stark med deras pasta
Och det luktar verkligen gott, inte som aceton eller toluen eller någon form av annat lösningsmedel

@Pennywise och @DocX tack för era svar, vet att jag inte känner mig förolämpad på något sätt eller förolämpar andra :)
Detta är all diskussion och vi kan diskutera som normala människor och dela våra erfarenheter och ställa frågor

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Reaction score
33
Du svarade på din egen fråga, det är sannolikt sönderdelningsprodukter av "a-oljan" som reagerar med luft, vilket är föroreningar som folk sa ovan. rengör bara inte på något sätt och du får den lukten, enkel. om du vill rena sedan "smak" rengör det bara inte, gör det efter det är inte meningsfullt ekonomiskt eller praktiskt, åtminstone enligt min mening. mitt phd-ämne var ren holländsk pasta gjord av A-olja, så jag vet vad jag pratar om 😂

Netflix

Don't buy from me
New Member
Reaction score
54
De gjorde hastighet från apaan eller nu från bmk glicydate ingen kropp där i nederland använder p2np de har bättre och snabbare sätt och är sant ingen kropp gjord form 1 / l a-oli 1 kg hastighet men 4 kg eller 5 kg blanda med koffein eftersom det är biznes enkelt alla vill göra max monay från produkten