- Reaction score
- 2
Hej folk, en fråga....
Jag har köpt BMK-olja från Holland ett tag, som blandas 1:1 med isopropanol och sedan försiktigt fälls ut med koncentrerad svavelsyra till amfetaminsulfat.
Jag har nu testat bmk-olja från en annan leverantör och försökt konvertera den till amfetaminsulfat enligt beskrivningen ovan. Nu efter ankomsten av oljan märkte jag att jag såldes dietyl(fenylacetyl)malonat (CAS- 20320-59-6) ... Jag har redan tittat på din tråd om hur man konverterar den till bmk, tyvärr har jag inte tillräckligt med erfarenhet och utrustning för att konvertera den.
Nu till min fråga: vilket CAS-nummer är det rätta för att bara få amfetamin ur oljan?
Jag vet det under följande instruktion:
blanda 1 till 1 med isopronal och tillsätt droppe för droppe svavelsyran (96% +) tills sulfatet bildas i lösningen.
så inga svåra steg och lätt att genomföra för en nybörjare.
Jag hittade följande CAS-nummer under bensylmetylketon:
Identifierare
Andra namn
bensylmetylketon; metylbensylketon; fenyl-2-propanon
CAS-nummer
103-79-7
kan någon snälla hjälpa mig ... jag skulle vara mycket tacksam för det !
är detta CAS som jag behöver för att göra det enkla sättet att amfetamin ?
ledsen för min mycket dåliga engelska, jag är tysk
Jag har köpt BMK-olja från Holland ett tag, som blandas 1:1 med isopropanol och sedan försiktigt fälls ut med koncentrerad svavelsyra till amfetaminsulfat.
Jag har nu testat bmk-olja från en annan leverantör och försökt konvertera den till amfetaminsulfat enligt beskrivningen ovan. Nu efter ankomsten av oljan märkte jag att jag såldes dietyl(fenylacetyl)malonat (CAS- 20320-59-6) ... Jag har redan tittat på din tråd om hur man konverterar den till bmk, tyvärr har jag inte tillräckligt med erfarenhet och utrustning för att konvertera den.
Nu till min fråga: vilket CAS-nummer är det rätta för att bara få amfetamin ur oljan?
Jag vet det under följande instruktion:
blanda 1 till 1 med isopronal och tillsätt droppe för droppe svavelsyran (96% +) tills sulfatet bildas i lösningen.
så inga svåra steg och lätt att genomföra för en nybörjare.
Jag hittade följande CAS-nummer under bensylmetylketon:
Identifierare
Andra namn
bensylmetylketon; metylbensylketon; fenyl-2-propanon
CAS-nummer
103-79-7
kan någon snälla hjälpa mig ... jag skulle vara mycket tacksam för det !
är detta CAS som jag behöver för att göra det enkla sättet att amfetamin ?
ledsen för min mycket dåliga engelska, jag är tysk