Question Looking for a vendor Utdrag 2C-B från piller

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Hej på er.

Jag har många 2C-B-piller som köpts under de senaste månaderna och har funnit att jag föredrar att snorta sakerna. Krossade piller är hemska.

Finns det ett sätt jag kan krossa dem och sedan extrahera bara 2C-B från tabletten och kasta fyllmedlet från tabletten?

Jag har cirka 80 piller på 20 mg vardera ...

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jag har läst att en tvätt med isopropylalkohol skulle fungera mycket bra för det här jobbet. Har du några kommentarer till det?
Jag har toluen för en process för att konvertera 5-MeO-DMT HCL till freebase - kan jag använda toluen istället för isopropylalkohol?

tajira

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
du kommer att förlora en hel del saker bro, ett piller är som 10 till 15 mg 2cb

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Lös upp i minimal mängd vatten, filtrera fast skräp, behandla med aq. sol. av NaOH för att erhålla 2-cb freebase som du sedan extraherar och bubblar torr hcl-gas eller vattenhaltig HCl följt av avlägsnande av vatten genom värme.
Fullständig information, jag har inte gjort det här, men det är så jag skulle närma mig det, kanske en av våra experter kan chime in?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jag bryr mig inte - jag vill hellre ha en ren sniffning än ett långt intag. Jag har ett stort antal av dessa saker, om de var och en har 20 mg, skulle jag ha cirka 1,7 g - om jag går iväg med 1 g ren, är jag glad ...

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Det är helt korrekt. Som @tajira sa kommer du att förlora mycket under dessa manipuleringar.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Vilken typ av förlust? 50% 80%?

Som jag sa, jag har 80 piller i min backup stash som jag aldrig kommer att komma till, om de innehåller 20 mg vardera som annonseras, skulle det innebära att det finns cirka 1,6 g 2C-B i dem.
Om jag kan få ~ 1 g skulle jag betrakta det som en vinst.

Om jag tänker på den utrustning jag behöver och vad som inte är, kan det vara enklare för mig att bara köpa ren 2C-B och odla dessa till vänner som gåvor. Sigh - Jag önskar att jag hade ett labb.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Okej - låt mig fråga det på ett annat sätt. Om jag krossar dessa piller och löser upp dem i vatten, filtrerar bort det icke-lösliga - vad är det då som vanligtvis faller ut? Mikrokristallin cellulosa? Talk? Jag vet inte vilken bindning som används i dessa.
Och om jag slutar där och bara avdunstar vattnet efter filtrering av det fasta avfallet, skulle det vara bra för mina syften eftersom jag antingen kunde insufflera det återstående ämnet eller jag kunde administrera det via nässpray (bryts 2C-B ner som kokain i vatten med en 0,9% saltlösning?)

Mitt mål är att kunna snorta den här molekylen utan att allt extra skräp tuggar mina luftvägar, så allt vattenlösligt kommer att bli lättare att hantera ändå.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Jag vet inte säkert
Jag tror att det är så
Ja, saltform 2c-b är löslig i vatten

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Nedbryts 2C-B när det är i vatten (som kokain gör), dvs. kan det förvaras i vatten i en nässpray längre än jag kunde göra med kokain (vilket verkar vara bara några timmar ...)

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Tja, jag har startat en enkel process.
Jag har tagit 10 20 mg 2C-B och finkrossat dem och tillsatt 50 ml destillerat vatten.
Upptagen med att passera detta genom en liten tratt och kaffefilter (allt jag har för tillfället) och mängden gunk som har stannat kvar är häpnadsväckande.

Jag kommer att blötlägga resterna några gånger för att få ut 2C-B så mycket som möjligt (kanske tre gånger?
Och sedan Bara lämna detta för att avdunsta torrt under en tidsperiod.

Fråga - om jag lämnar det klarade destillatet i den koniska kolven, kan jag värma det för att påskynda avdunstningen och sedan när det har svalnat, kasta något som avdunstar snabbt som eter, isopropylakohol eller toluen i för att lösa upp 2C-B som har fixerats på insidan av kolven och sedan hälla det i en platt skål för snabb avdunstning eller är det en dum uppfattning?

Attachments

• HGTohlJstn.jpeg
    HGTohlJstn.jpeg
    1.9 MB · Views: 168
  • o0AerUghNv.jpeg
    o0AerUghNv.jpeg
    3.1 MB · Views: 159

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Bara så att du vet - torrvikten på de krossade pillren var 2,960 g. Jag kommer att mäta avfallet och produkten när allt har torkat och min process är klar - det kommer att ge oss en mycket grundläggande inblick i möjliga förlustvärden :)

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
det skulle vara tillräckligt
de löser inte upp 2c-b-salt, det är bättre att göra det i petriskål eller enkel skål med bred yta. och ja, du kan värma upp den lite

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Tack - jag har det på ett rostfritt stålbricka som torkar bakom min vedeldade spis - bör torka över natten - kommer att skrapa och mäta utgången imorgon.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ok, jag påskyndade torkningsprocessen i ugnen, fläktugn, inställd under 100 grader C. (såg ut som cirka 80).

Jag sitter kvar med 168 mg av en smutsig gul / vit rest - något vaxartad i konsistens.

Om detta var ren 2C-B skulle det betyda att mitt utbyte är 16.8 mg per tablett (annonseras vid 20 mg) vilket skulle vara ganska anständigt utbyte på 84%.

Jag tvivlar inte på att detta inte är rent 2C-B men så mitt utbyte är definitivt lägre men en rolig övning ändå.
Eftersom det är något vaxartat kommer min önskan att insufflera detta inte att vara så bra, så jag kommer att lösa upp alla 168 mg i 5 ml 0.9% saltlösning och placera i en nässpray. Eftersom det löser upp utan problem bör detta vara en enkel administreringsmetod.

Mina näspumpar ger mig 30 aktiveringar per 5 ml, så vid 168 mg skulle detta ge mig 5.6 mg av denna 2C-B-rest. 2 pumpar bör vara en mycket anständig dosering.

Andra bilden är efter tillsats av 5 ml 0,9% saltlösning - vattnet har fått en något off white mjölkig färg och det finns sediment som flyter i det. Detta är en kontrast till det klara vattnet som gick in i förångningssteget.

Så antingen var värmen för intensiv och jag kokade något i ugnen, eller så har avdunstnings- / torkningsprocessen muckat med några av de adulteranter / bindemedel som var lösliga i vatten och de har nu kommit ut eller något i detta gillade inte saltlösning. Beviljas, det klara vattnet var över 100ml och denna saltlösning är bara 5ml, men även under torkning vattnet inte ändra färg, så något definitivt upp.

Jag kan offra ytterligare 10 piller för att försöka detta igen och ändra några saker.

1. teflonbricka för torkning
2. Lös upp tabletterna efter krossning och låt dem sedimentera före filtrering, stoppa innan sedimentet kommer till filtret.
3. Varje efterföljande tvätt skulle tillåtas sedimentera.
4. Använd mindre mängder vatten (30 ml per tvätt, inte 50 ml).
5. Tillåter en långsammare naturlig avdunstning (tills jag kan få tag på något som påskyndar den...)

Hur som helst - det var dagens övning i filtrering och avdunstning :)

Attachments

• YsPaojmfFz.jpeg
    YsPaojmfFz.jpeg
    3 MB · Views: 160
  • 3KUQJRstfz.jpeg
    3KUQJRstfz.jpeg
    1.3 MB · Views: 164

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Du kan omkristallisera dem eller utföra A/B-extraktion för att få ren 2C-B.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Jag är nyfiken på hur mycket som faktiskt klarade sig genom processen. En dålig gissningslek eftersom jag inte vet säkert vad som ingick i den...

Efter en natt i saltlösningen kan du dock se hur mycket sediment som kom in i detta skede (eller kom ut på grund av saltlösningen). Jag kommer att filtrera detta igen och sluta i detta skede, ge det ett försök senare.

Nästa sats kommer att bli bättre :)

Attachments

• tm9qyMxGDH.jpeg
    tm9qyMxGDH.jpeg
    3.1 MB · Views: 163

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Snortning är mer kortlivat med högre biotillgänglighet (jag antar att detta gäller för många andra molekyler), så det passar min livsstil bättre.
Jag kan inte konsumera ett ämne och släppa ut ur mitt liv under långa perioder, oftast bara på kvällen efter att ha lagt barnen i säng - det ger mig ett mycket litet fönster av möjlighet att spela.
Att ha en skarp början, snabb topp och sedan en avslappnad nedgång när jag går i säng två timmar senare betyder att jag får en rolig kväll, en god natts sömn och jag äventyrar inte min livsstil.

Om jag kunde ta 2C-B som avsett, skulle jag ha det på baksidan av en MDMA-topp. Eller efter en godis flip MDMA-topp. Dessa saker tar många timmar så jag måste planera att inte vara hemma, få sittare etc etc - det här är inte lätt så jag väljer att arbeta inom ramen för min livsstil :)

Hur som helst - snorting är hård med 2C-B och början kan vara ganska grov. Nässprayidén tar bort snortens hårdhet helt och om du sprider ut dina inandningar med 5/10 minuter, mjukar upp början.

Tyvärr, inte en föreläsning, bara ge lite sammanhang :)