Question Har du några tvivel om Mephedrone

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
41
Reaction score
3
Points
8
Jag vill diskutera några saker om Mephedrone, jag hoppas att du ger mig dina dyrbara 10 minuter

(1) Jag läser syntes av 4mmc under de senaste 1-2 månaderna, och jag är mycket intresserad av att göra 4mmc. Jag har ingen erfarenhet av kemi, men jag tror att jag förstår 80% av processen och jag tror att jag kan dra av det här, jag tycker att den här är lätt "Syntes av Madre". Vad tycker ni om den här syntesen? Eller rekommenderar du något annat?
jag behöver lätt och mindre tidskrävande och mer yeild syntes.

(2) 2: a saken kan inte hitta 2b4mp, så jag funderar på att göra detta, men 4-metylpropiofenon är också jag tror reglerad i ____ (Jag kommer inte att säga landsnamn Men det börjar med IN och det är ett av de största befolkningsländerna), eftersom säljaren ber om dokument "slutanvändarcertifikat EUC" för att köpa detta. Så vet ni något sätt jag kan få 2b4mp eller 4-metylpropiofenon inofficiellt?

(Jag vet att det är dumt men har vi någon kemistkollega från mitt land här?)

(3) Jag tänker på att när jag får alla saker redo, ska jag be om hjälp från några av erfarna kemister, som en liten grupp eller något där jag bara postar bild när jag blir förvirrad och ber om råd (jag hoppas att några av er killar frivilligt för detta)

(4) den här är inte relaterad till syntes utan hur man konsumerar den, där jag bor människor blandar 4mmc med tuggtabaco (det kallas rajnigandha) de blandar det och lägger det i munnen och gör saliv (spott), det ger brännande känsla på tungan, det känns väldigt euforiskt och energiskt och den här känslan pågår i 30 minuter eller något, de spottar saliven ur munnen och sedan upprepar de detta igen, 1 gram varar dem 3-4 försök med denna metod. Så vad tycker ni om den här metoden att konsumera, och vad är de andra sätten att konsumera detta.


Okej tack för din tid killar, hoppas att ni hjälper mig i kommentaren, det här är ett av de bästa forum jag stöter på.
 

firskycindy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 8, 2024
Messages
19
Reaction score
11
Points
18
Deals
11
Du kan enkelt hitta 2B4MP från Kina. Säljaren kommer att dölja det så att det inte upptäcks av indiska tullar. behöver inte några dokument
 

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
41
Reaction score
3
Points
8
Tack jag visste inte det, även om custom upptäcker det, kommer de att göra något eller kommer de bara att sizz det?
 

firskycindy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 8, 2024
Messages
19
Reaction score
11
Points
18
Deals
11
Du måste betala en liten summa i tull, vanligtvis några dollar till tiotals dollar. Om du inte betalar kommer de inte att ge dig paketet, och de kommer inte att anstränga sig för att inspektera paketet.
 

Kiteretsu_D

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 23, 2024
Messages
41
Reaction score
3
Points
8
Jag kan inte hitta någon leverantör, har du några rekommendationer?

Jag hittade 4-metylpropiofenonleverantör men det skulle lägga till fler steg i syntesen
 

firskycindy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 8, 2024
Messages
19
Reaction score
11
Points
18
Deals
11
mest av Kina säljare alla sälja 2B4MP, PM
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
187
Reaction score
138
Points
43
Deals
8
BK4 och MA HCl kan du enkelt köpa från kinesiska leverantörer utan problem, de tillhandahåller tullklarering och de kan återanvända varorna.

kallsyntes är mycket lätt att utföra, inget behov av att övervaka temperaturen ständigt
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/4-mmc-synthesis.9187/
 
Top