Question Hej jag köpte lite metamfetamin#btcboss2022...

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
24
Eftersom Ice hade absolut ingen effekt, kände jag mig sömnig efter 5 minuter väl jag skickade prov till test @ Energy Control i Spanien enda laboratorium som delade dextro & levo sida av Meth alla vet att Levo Meth bara är gjord för Vicks inhalator inte som läkemedelsutseende resultat jag fick

Tack # Btcboss2022 du är mästarkemisten.....

Du är verkligen chefen.....

Attachments

• 4CYfjBsVoA.png
    4CYfjBsVoA.png
    9.7 KB · Views: 80
  • RwjL2itc4P.png
    RwjL2itc4P.png
    6.5 KB · Views: 48

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
@btcboss2022 lurade dig 😅. Jag säger alltid att jag ska göra det här men jag skulle inte ens göra meth när jag kan köpa det för $ 10 / g. Han reagerade sin racemiska meth med en kiral syra och drog 42% av D av. Han är ganska känd som en svindlare. Jag skulle fan inte göra affärer med honom.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
254
Deals
1
Bruh är han så dålig som säljare

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Jag utgår bara från hur ofta jag ser folk i styrelsen prata. Han är i princip en kinaman med ett annat namn. Jag tvivlar på att det finns en 50-procentig chans att få ett ärligt avtal av honom.
Han kunde ha gjort vad han ville här. Han kunde ha kastat tillbaka hälften av de D han fick ut. Han gick igenom så mycket besvär, det skulle ha varit bokstavligen 0 mer arbete, bara kasta tillbaka det innan omkristallisering. Då kanske killen hade känt något och inte varit misstänksam. Att lura folk är ett nummerspel. Den andra sidan av det myntet är att han kunde ha neutraliserat moderluten och isomeriserat den igen och dragit av 20% mer av D som var kvar och skickat killen några 83% L. Förmodligen anledningen till att han inte gjorde oss eftersom den första dragningen är pengarna och den andra är bara värd 1/2 så mycket för samma resurser. En 3: e och 4: e skulle effektivt få alla D, men den dimenishing avkastning gör det så att det finns en plats som vanligtvis inte är 100% där ansträngning och resultat balans. Jag skulle inte bli förvånad om hans andra konto är prekursorleverantör. MO: erna är en match

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
254
Deals
1
Kan ha fått dem blandade lol en annan till bedragare sektionen 😄

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
281
Jag skulle inte kalla btcboss2022 en bedragare åtminstone inte med avsikt. Jag tror faktiskt att han ärligt försöker men det finns ett problem. De metoder som beskrivs här på forumet är faktiskt godtyckliga, säg att det är en slumpfråga vilken stereoisomer som kristalliserar ut först och detta kommer att vara i överskott i det bildade saltet. Det kan vara d- en gång och l- nästa gång och ja 70 till 30 det är precis vad du får på det här sättet. Om du nu inte har en polarimeter för att kontrollera den optiska rotationen själv (lätt) så får du fina kristaller och eftersom videorna och inläggen här alltid hävdar att det bara kommer att vara d- tänker du "Bra! Kristaller! Måste vara d-Meth!".

Det är därför jag tror att det är fel att kalla btcboss2022 en bedragare, om han inte återbetalar dig eller tillhandahåller användbart material, ja det skulle vara något annat.

Och naturligtvis är det ett uppenbart faktum att du inte kommer att kunna köpa d-Meth av god kvalitet, säg 85% eller mer d- för mindre än 30 € / g och det för kgs. Eftersom ansträngningen och kostnaderna för tillverkning bara är mycket höga och allt mindre är ekonomiskt noll meningsfullt.
Detsamma gäller för alla droger som syntetiseras i hemliga laboratorier. Om man äger en kemisk anläggning, ja då kan du göra allt detta för nästan ingenting, i utmärkt kvalitet. Detta bevisades med Imhausen XTC på 80-talet, de bästa MDMA-piller som någonsin funnits på marknaden.

Om någon är intresserad av att göra en video- eller bildhandledning om hur man kontrollerar (ungefär) optisk rotation med mycket enkla medel tillgängliga för alla PM mig och jag kommer att förse honom med vad han behöver veta, jag har bara varken tid eller nerver för detta.

Jag gillar inte heller att det görs för att se ut som kineser är oftare bedragare än andra, det är inte sant. Jag tyckte att kineser var ganska ärliga affärsmän med den enda nackdelen att du aldrig kan få en återbetalning eftersom de hellre dör än ger tillbaka pengar som mottagits. Men de är ganska villiga att kompensera i varor så nödvändigt. Bedragare eller direkta tjuvar och rånare finns i Nigeria (naturligtvis) i Sydafrika (inte den svarta), alla arabländer (icke-muslimer är alltid spel) och toppen är Australien (varje brott tror att han är Ned Kelly återfödd).
Listan är absolut subjektiv, men eftersom den är av mig förklaras den härmed vara evangelium ;)

View previous replies…

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Deals
1
Hej vän, tack för att du har en opartisk syn på kinesiska leverantörer, hoppas kunna samarbeta med dig om det finns en chans.

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
24
Han äger mig fortfarande 3500 oss (han fick mig att betala ur spärren som förskottsbetalning för att köpa prekursor) och sålde mig 400 gram som inte gjorde någonting bara tryckte ner mig ... Jag bad honom tio gånger att återbetala min Xmr 3500 oss ... Han ignorerade mig bara ... Ledsen vän Hur skulle du ringa en kille som den här? bedragare eller legit?

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
min regel är där det finns escrow stora pengar; än jag bara gör escrow betala och så vände borden i denna narco-zon. Inga krångel, ingen exit bluff, låt säljaren uppträda på beställning. Säljaren är ofta mer rik än köparen också och kan vara mer avslappnad. Det här problemet kommer jag inte att ha här. Betala den stora BB 5% spärren och du fick den gjord. Jag antar att BB-spärren är lite mer på köparens sida, om någon, jag har knappast hört talas om: BB orättvis escrow löser. Gör du det?

dummy dummietis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
ledsen men det låter som en total bullshit. denna blandning (71% av l-meth + 29% av d-meth) är en exakt andel av meth kokta från p2p.
jag tror av någon anledning att det inte fanns någon chiral syra som tillämpades för att separera dem. antingen felaktigt eller genom design.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
281
Meth av P2P är ganska mycket arketypisk racemisk med en d- och l- Meth-fördelning på 50/50% +/- 1-2%, åtminstone är det sant i mina delar av skogen, men om du vet det säkert, berätta då hur du kommer att veta detta och har du kontrollerat detta med hjälp av en polarimeter?

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
när du försöker köpa billiga bulk narcs från de stora sourze Kina fabrikerna och deras proxys som Vietnam, är du i kriminell zon och de flesta kommer att blåsa av dig, det är logik så se mig bränna på fattiga.

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Deals
1
Jag har gjort två transaktioner med honom, och jag tycker att han är mycket bra. Dessutom har jag sett de syntesmetoder och lösningar som han delat med sig av i många tekniska inlägg. Jag är mycket tacksam för hans bidrag till forumet. Han kan ha stött på några problem nyligen. Jag kan inte kontakta honom heller.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Och hans tekniska förmåga är ett direkt bevis på att han visste exakt vad han gjorde och att detta var ett avsiktligt knep

View previous replies…

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Reaction score
24
Ja, jag tror att du har helt rätt...

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
btcboss är motsatsen till fabriken perfekta narcs som säljs under bordet i chatten, om de inte scam (sannolikt)

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Om du läser hans inlägg är han väl förtrogen med enantiomerseparationer. Förmodligen minst lika kunnig som någon annan på den här webbplatsen. Jag har inte läst något mer informerat någonstans som inte var sci-hub eller Google scholar

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
Det där med orena kristaller gör ett hemligt perfekt intryck. Uppenbarligen har han gjort bra narkotiska effekter fortfarande som poeple köper från hans så här och sedan plötsligt får exit scammed. Faktorerna är rena rena läkemedel men med sina datoriserade laboratorier. Vem kan du lita på.