Jag skulle inte kalla btcboss2022 en bedragare åtminstone inte med avsikt. Jag tror faktiskt att han ärligt försöker men det finns ett problem. De metoder som beskrivs här på forumet är faktiskt godtyckliga, säg att det är en slumpfråga vilken stereoisomer som kristalliserar ut först och detta kommer att vara i överskott i det bildade saltet. Det kan vara d- en gång och l- nästa gång och ja 70 till 30 det är precis vad du får på det här sättet. Om du nu inte har en polarimeter för att kontrollera den optiska rotationen själv (lätt) så får du fina kristaller och eftersom videorna och inläggen här alltid hävdar att det bara kommer att vara d- tänker du "Bra! Kristaller! Måste vara d-Meth!".
Det är därför jag tror att det är fel att kalla btcboss2022 en bedragare, om han inte återbetalar dig eller tillhandahåller användbart material, ja det skulle vara något annat.
Och naturligtvis är det ett uppenbart faktum att du inte kommer att kunna köpa d-Meth av god kvalitet, säg 85% eller mer d- för mindre än 30 € / g och det för kgs. Eftersom ansträngningen och kostnaderna för tillverkning bara är mycket höga och allt mindre är ekonomiskt noll meningsfullt.
Detsamma gäller för alla droger som syntetiseras i hemliga laboratorier. Om man äger en kemisk anläggning, ja då kan du göra allt detta för nästan ingenting, i utmärkt kvalitet. Detta bevisades med Imhausen XTC på 80-talet, de bästa MDMA-piller som någonsin funnits på marknaden.
Om någon är intresserad av att göra en video- eller bildhandledning om hur man kontrollerar (ungefär) optisk rotation med mycket enkla medel tillgängliga för alla PM mig och jag kommer att förse honom med vad han behöver veta, jag har bara varken tid eller nerver för detta.
Jag gillar inte heller att det görs för att se ut som kineser är oftare bedragare än andra, det är inte sant. Jag tyckte att kineser var ganska ärliga affärsmän med den enda nackdelen att du aldrig kan få en återbetalning eftersom de hellre dör än ger tillbaka pengar som mottagits. Men de är ganska villiga att kompensera i varor så nödvändigt. Bedragare eller direkta tjuvar och rånare finns i Nigeria (naturligtvis) i Sydafrika (inte den svarta), alla arabländer (icke-muslimer är alltid spel) och toppen är Australien (varje brott tror att han är Ned Kelly återfödd).
Listan är absolut subjektiv, men eftersom den är av mig förklaras den härmed vara evangelium