• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Another City Hej Slovakien

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Hej, det fanns ett aktivt slovakiskt rum tidigare efter att de lokala grupperna stängdes ner, men administratörerna tog sitt förnuft till fånga och återinförde det. Finns det fortfarande några aktiva medlemmar?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
De är uppenbarligen ..... Nazdarek
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Helou helou paradička... vad gör du här eller är du bara en passiv medlem?
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Det är inte mitt första forum men det är absolut det bästa när det gäller idéer och du kan lära dig mycket här .... Och sefks har inga problem med att förklara för att hjälpa till med allt jag kallar jag gillar det här. Vad sägs om p2p har någon försökt ?
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
p2p Jag har erfarenhet men inte här ... på bohemia har jag ett par erfarenheter med albanier super med amerikaner motsatsen (varken varor eller pengar) ... men här har jag ingen erfarenhet ännu
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Zdravim Vas
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Hej Spiritus Välkommen... Du får gärna presentera dig själv på .... så att vi kan börja bygga upp strukturen för de ämnen som vi kommer att börja med här
 
View previous replies…

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Visst, jag är bara en nybörjare för tillfället som försöker ta reda på hur man får pseudoefedrin ur Modafen eftersom jag inte kan komma åt en annan meth-prekursor
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Använd inte modaphene det är en dyr bit skit. Ni måste knulla hela hunden, det finns inget sätt. Jag kan ge dig råd eller hänvisa dig till var sockret kommer ifrån, men fan ta Slovakien.....
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Det skulle vara fantastiskt, jag skulle vara mycket tacksam för att lära mig något nytt. Skriv gärna till mig så blir jag väldigt glad.
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Ingen super @maserkooo vänligen starta ett nytt ämne där du kan utveckla så att andra kan lära sig
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Mitt råd är att alltid ha med sig en stor blöt handduk och hålla huvudet kallt i alla situationer. Olyckor är en del av jobbet, så var alltid beredd på dem, och ett klart huvud är
är rätt väg att gå.
 

Ladas

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Ahooj ahoj aj ja ta zdraviim
 

hreskovladoo3

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Caute.kan någon få tag på flytande efedrin?
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Eftersom efedrin och pseudoefedrin är det ämne du tar upp här, har jag startat en separat diskussion om det så att andra användare har det på ett ställe
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Om du vill ha tillräckligt med sockerarter för lite € titta onlineapotek i Spanien (respidina)och Italien (reactine duo) har inga problem att skicka 100 fall. Eller leta efter en kontakt i Polen (cirrus,sudafed pseudoefedrina espefa) Och om du är nybörjare är den enklaste extraktionen sudafed. Där kommer du att lära dig olika tekniker mycket försök och fel . Och särskilt vpn betala och google utan någon att lära dig det är inte svårt alls men jag är självlärd och 5 år gammal jag läser och läser varje dag jag tar anteckningar . Enligt min mening och vad som passar mig bäst är skaka & baka en kruka. Jag gör det inte för affärer, jag gör det för mig själv för den kvalitet som finns i Slovakien.
 

hreskovladoo3

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Killar har du någon verifierad som jag kan köpa meth från och det är inte någon fuck up? Eftersom jag redan har beställt två gånger via mörkt och andra gången via telegram och det var fortfarande en fuck up. Kan du hjälpa mig snälla ? och jag letar fortfarande efter någon som är i vita kort och de Paypall och västra överföringar. Om du kan hjälpa mig skulle jag vara tacksam
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
:) Hej alla Jag skulle vilja be om råd, snälla har du någon erfarenhet av P2P? Vad är det enklaste sättet att tillverka fenylaceton från våra lokala "Tillgängliga" råvaror ? Tack så mycket
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
för råvaror skulle jag rekommendera gordon ramsey eller constantylious, constatylious är en leverantör från Polen de har allt du behöver för meth av P2P det enklaste sättet att göra P2P är att göra det från P2NP forumskaparna har gjort en hur man gör video det är lätt om du följer videon exakt så det finns inget att gå fel
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Inte på något sätt via p2np är detta en onödigt lång och lågproducerande metod. Definitivt studera mycket för att hitta rätt väg. Du är på rätt spår p2p al/hg amalgan😉
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Förra gången gjorde jag redan amfetamin från p2np, jag vet bara inte exakt hur man gör amfetamin - metamfetamin ... Jag är självlärd, jag studerar från grunderna helt själv så snälla inget hat
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Tyvärr kan man inte göra mycket av våra tillgängliga råvaror. Bara Kina. Studera forumet för att få alla svar...
 

Frost1828

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Med detta menade jag även receptfria produkter... Men p2p har fortfarande en framtid, om jag får fråga dig, I2, har du en beprövad tinktur? ... Jag tittade på kojuver efter mjölkning, där används nästan rent jod, kan du ge mig lite mer råd om hur man extraherar jod? Tack så mycket
 
View previous replies…

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Om jag inte misstar mig kan man normalt köpa jod var som helst. Jag hittade till exempel: https: //t.ly/oNYMh (priset är vad det är men det var det första jag hittade)
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Du behöver väteperoxid för tinkturer, och det är redan en högprofilerad sak...
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Zdravim lägg till vår slovakiska gemenskap, har du märkt det inledande jobberbjudandet för att skapa död droppe i stora städer minsta insättning 100 € vad tycker du om det? Jag tycker att det låter intressant
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Tänk dig nu att du inte behöver vänta på att ditt paket ska komma fram. Du köper helt enkelt det du vill ha och får den exakta adressen där det finns. Allt du behöver göra är att gå och hämta ditt köp.
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Bedragare finns alltid och överallt. Du kan inte göra något åt det. Vi kommer att hantera alla tvistiga situationer på ett noggrant sätt.
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Enligt min mening är detta ett utmärkt sätt att utöka denna gemenskap och skapa ett fantastiskt nätverk som kommer att fungera som ett urverk. Jag har redan korresponderat med OutLaw (HR Manager) och det låter mycket intressant och lovande.
 
Top