- Reaction score
- 2
Kan någon snälla lägga upp det bästa och enklaste sättet att göra meth med den vattenfria ammoniakmetoden Jag förstår det jag får också skaka och baka är som om någon hade en lista och ingen aning om vad man skulle göra med den blandade den i en flaska och efter att en sprängde och de insåg att kattkullen inte var avgörande och skaka och baka föddes lol Jag vet hur man får NH3- och jag förstår att litium håller extra väte men efter att ha gjort nh3 vet jag inte praktiskt taget exakt vad jag ska göra om jag också måste gissa att jag skulle säga piller i ammoniak och lägga till litium och göra ett 3-lager och gasa av det men idk säkert även om du får hela teorin är praktisk tillämpning ett helt annat djur Jag känner till HI-metoden som är där jag fick de idéer jag har om vad jag ska göra nästa och jag har haft ett par år av collegekemi Jag skulle verkligen vilja förnya några hemlagade saker igen trött på Levo för att komma ihåg alla ni smarta byxor där ute enkelhet är det viktigaste temat för allt detta när det är möjligt tack