Hjälp med att göra ADB tack. Ny på detta forum. (NOOB)

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
ADB-PINACA ((S)-N-(1-Amino-3,3-dimetyl-1-oxobutan-2-yl)-1-pentyl-1H-indazol-3-karboxamid).

1. En lösning av 1-pentyl-1H-indazol-3-karboxylsyra (100 g) i DMF (1000 ml) behandlades med EDC (1 ekvivalent), BtOH (1,5 ekvivalent), DIPEA (180 g), L-tert-leukinamid (86 g) och omrördes under 24 timmar.
2. Blandningen delades mellan H2O (2000 ml) och EtOAc (1000 ml), skikten separerades och det vattenhaltiga skiktet extraherades med EtOAc (2x1000 ml).
3. De kombinerade organiska faserna torkades (MgSO4) och lösningsmedlet indunstades under reducerat tryck.
4. Råprodukterna renades genom omkristallisation för att få 92 g av ett vitt fast ämne (utbyte 63%).

Behöver jag bara dessa ingredienser för att göra mig en sats ADB? jag är en noob för kemi och jag förstår inte formeln men jag är villig att göra vad som krävs för att lära mig. Tror du att det är möjligt för en noob att skapa syntetiska cannabinoider? Vilka leveranser behöver jag? Jag vet inte ens var jag ska komma igång, eller om någon vill göra det åt mig, kommer jag att betala dig.

Jag är villig att praktisera detta experiment så många gånger som behövs för att få det rätt. jag har pengar att spendera på utrustning och råvaror. jag gjorde ett annat inlägg igår kväll ser inte det inte säkert om det raderades, om jag inte kan posta här, vänligen meddela mig MOD.

du kan också maila mig om du vill hjälpa mig eller som jag sa ill betala någon för att göra det åt mig. [email protected]
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Ja, vi behöver reagenser. Det finns något i Kina, men våra pålitliga leverantörer kräver minimibelopp för att beställa. Skriv till PM, jag ska hjälpa till.
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
gjorde det precis!
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
kontrollera dm!
 

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3
vänligen kontrollera dm
 
Top