Question Hemmagjord produktion (rätta mig om jag har fel)

Gusfring666

Don't buy from me
Resident
Reaction score
262
1-->Öppna inhalatorerna, ett par riktigt vassa blad bör ge. Lägg de bomullstussar som fanns inuti i en burk och stäng locket. (Kom ihåg att du kommer att använda de tolv bomullstussarna.)

2--> I skålen kombinerar du 1/3 uns vatten med 2/3 uns syra Muriatic. Häll bomullstussarna i denna lösning och knåda i fem minuter med händerna. (SE ALLTID TILL ATT DU HAR PÅ DIG HANDSKAR GUMMI RENGÖR i händerna.) Du kan göra detta med bara händer om du har tjock hud. Pressa ut all saft från filtren efter att du har knådat dem och kasta bort dem.

3-->Filtrera den återstående vätskan i den fjärde burken. Det kommer att bli nödvändigt att göra detta många gånger för att ta bort den hemska lukten. Kemikalier i inhalatorer var bundna till HCl och oljorna filtrerades. Kasta bort filtren.

4--> Häll tillräckligt med lösningen i en flaska tills den lämnar 1/3 översvämning. Spara eventuell överbliven juice till en framtida sats.

5--> Häll 1/4 tesked av de kaustiska sodakristallerna i flaskan och skaka. Gör detta försiktigt, eftersom blandningen blir varm och släpper en gas. Upprepa detta steg tills blandningen förblir grumlig.

6--> Fyll stegflaskan i resten av flaskan med eter. Täck flaskan och skaka i cirka åtta minuter. Det är mycket viktigt att varje molekyl med fri bas exponeras i etern så länge som möjligt.

7-->Låt blandningen stå. Den kommer att ha ett mellanlager som är ganska tunt. Slå på sidan av flaskan för att göra detta skikt så tunt som möjligt.

8-->Ta bort det översta lagret med pipetten och var försiktig så att du inte tar något från det mellersta lagret. Spara det översta lagret och spela ut resten.

9--> Fyll flaskan till hälften med vatten och cirka tio droppar syra. Häll det översta lagret från steg (8) i flaskan och sätt på locket. Skaka flaskan i två minuter. Ta bort det översta lagret och kasta bort det när det har lagt sig. Den fria basen är nu bunden till HCl/vatten-blandningen.

10-->Om du har några rester från steg (3), upprepa proceduren med dem.

11->Vaporisera lösningen i Pyrex-skålen på låg värme. Du kan göra detta på spisen, men jag har upptäckt att om du lämnar den ovanpå en varmvattenberedare (som de som ger varmvatten till ditt hem) i 2 eller 3 dagar, kommer de återstående kristallerna att vara metamfetamin.

Gusfring666

Don't buy from me
Resident
Reaction score
262
I steg 9 ska du se till att du inte har använt för mycket vatten. Kom ihåg att det är vattnet du måste avdunsta.

Elcochiloco

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Ok, tack

Godislier

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Lägg upp mer innehåll

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Att göra bihålemedicin av bihålemedicin, va? Japp. Jag läste inte det här direkt, men jag har läst det eller fem liknande. Slösa inte bort dina pengar, du kan köpa pseudoefedrin i affären. 3600 mg på en dag och 9000 mg på en månad. 9 gram. Dina vänner kan också göra det. Du kan köpa 7,5 gram per månad på nätet. Vad du försöker göra fungerar inte men om det gjorde det skulle det fortfarande vara värdelöst och dessa inhalatorer är lik $ 10 / bit för 200 mg og decongestant @G.Patton du godkänner det här meddelandet? Vad i helvete är det som händer här?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Du A/B-extraherade en inhalator ... det är inte en produktion enligt någon definition av termen