Question Hur kan jag göra ecstasy?

high

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej, jag vill göra ecstasy för personligt bruk. Men jag vet inte hur man gör.

Kan någon hjälpa mig med hur man gör det?

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
alla dina frågor har svaren här, läs noggrant och leta efter den information du behöver, du måste bara granska forumet !!!

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
24
Vi tänkte att du kanske behövde höra det här.
1. Läs forumet.
2. Vet vad du vill ha.
3. Bestäm dig för hur du ska få det.
4. Gör det.

Du vill ha XTC, vi är inte riktigt investerade i detta område men om vi inte har fel kan du komma undan med att använda MDMA och så här är vad vi föreslår:
Skaffa din MDMA, antingen gör du det själv (det finns otaliga trådar om det, bara sök) eller köp det från någon annan (helst från en betrodd leverantör / tillverkare).
Gör dina piller. (info hämtad från denna guide: http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...s/pill-tablet-pressing-guide.6310/#post-25584 )
I guiden vill affischen göra xanax men du kan använda samma information för att göra XTC-piller bara ändra Math för att passa dina behov:
Ett piller av XTC låter säga väger cirka 300 mg. En normal dos MDMA är cirka 100 mg och med denna information kan vi säga att vi behöver 200 mg inaktiv ingrediens per piller (bindemedel = inaktiv ingrediens, saker som gör att pillret håller sig i den form du trycker in det i).
Matematik:
1 g MDMA = 1000 mg = 10 piller.
för varje 1 g MDMA behöver vi 2 g bindemedel (inaktiv ingrediens).
1 piller = 100 mg MDMA + 200 mg bindemedel.
Resten av guiden bör vara densamma, blanda dina saker så länge som möjligt för att undvika hotspots och använd en pillerpress som du väljer.

(det är viktigt att alltid testa dina droger om du köper dem från någon annan, använd testkit)
Om det finns någon som är expert på dessa saker här, vänligen svara här, om vi gjorde några misstag korrigera oss.