Question Hur börjar man sälja läkemedel?

Wendy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Jag hade en kille som jag känt hela mitt liv som skötte saker åt mig och jag gav honom GOOD-pengar från försäljningen. Systemet fungerade mycket bra, jag lämnade några dagars värde av produkten på någon död droppe och han skulle gå och plocka upp den, sälja den och ge mig pengar. Ingen visste att jag paddlade droger.

Jag blev lat med D.D. förberedelse och bestämde mig för att plantera mer produkt på en gång. Vad gjorde han? Han tog drogerna hoppade över staden naturligtvis. På min sida, pengar klokt är det inte riktigt ett problem och jag förtjänar att bli straffad för min lathet.

Vad som är ett verkligt problem är dock att jag inte är riktigt social och inte umgås med människor. Jag har ingen distribution vad som helst. bokstavligen noll. Samtidigt som jag sitter på en guldgruva av kvalitetsdroger.

Det här är pinsam fråga men det är verkligen min situation.

Jag räknar med att jag måste ta mig ut där och göra några försäljningar tills jag kan hitta en bra anställd. Är nattklubbar för riskabla? Hur skulle du börja från scratch?

Last edited:

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Utveckla den lokala försäljningen. Erbjud Dead Drops till kunder. Det borde vara mer lönsamt än att arbeta med postförsändelser.
Skriv ut reklamklistermärken och sätt upp dem på toaletter på nattklubbar och barer, platser där unga människor samlas.
Gör små färdigförpackade DD:er för detaljhandelsförsäljning på lämpliga platser

Exempel på ett reklamklistermärke:

BFuUWSx5Zi

Skapa en grupp. Dina kunder behöver kunna kommunicera med dig. Du måste ha ditt eget utrymme för att behålla din publik och locka nya kunder. Hitta på tävlingar och utlottningar av priser. Få nya medlemmar i ditt team för att göra fler DD:er och utöka din distributionsgeografi.

Last edited: