Hur reser man på flygplan med droger?

longinfornow

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Jag skulle vilja resa med cirka 10 g ketamin från Storbritannien till USA, jag har tagit THC vape-patroner genom tullen i sminkväskor samt Shrooms-pulver i pillerbehållare (du vet de som alla har med varje veckodag på varje låda). Ketamin är ett pulver så jag antar bara att jag måste hitta ett sätt att få det att se ut som en hudvårdsprodukt genom att lösa upp det i en vätska eller göra en läppskrubb genom att förfalska produkten med andra saker.
någon vet hur man säkert kan transportera ketamin eller ketamin som kristallina pulver på ett plan?

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
18
10 gram är mycket enkelt, du behöver bara packa dem och lägga dem mitt i skinkorna, uppenbarligen behöver du inte sätta in den, det finns bara en i mitten eftersom det är en liten mängd och en bra, normal attityd utan chatt på mobiltelefonen som inte väcker misstankar och det är enkelt Normalt är de enheter man passerar metallkontroller. Om du lägger den i din resväska kan de inspektera allt du bär, det är mer misstänksamt. Jag transporterar mina saker så här när jag reser

metux

Don't buy from me
Resident
Reaction score
44
Och om du är läkemedelstillverkare är det bättre att undvika flygplan om du reser mycket, du kommer att vara på radar och du kommer att kontrolleras varje gång du reser.

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Lös upp i vatten, lägg i en liten schampoflaska, lägg i din vätskeväska

metux

Don't buy from me
Resident
Reaction score
44
från UK😭US,tryck in i tabletter,och skriv paracetamol

longinfornow

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
6
dam som smart af

metux

Don't buy from me
Resident
Reaction score
44

metux

Don't buy from me
Resident
Reaction score
44
Läppennpenna (bred), borra den mer än hälften och komprimera försiktigt.