det kanske inte är freebase ... det är förmodligen saltet, vilket skulle förklara varför det inte luktar konstigt, och i princip inte har någon lukt alls.... Om det var freebase skulle det lukta konstigt.
om det är salterna, väl typiskt runt 20 mg åt gången ... det är vad adderal är ... och den maximala teraputiska dosen för det är 20 mg 3 gånger om dagen ... kanske är det upp till 30 mg 3x om dagen. Men du vill inte göra det direkt ur porten..... Rekreativt, jag menar att det är upp till dig antar jag. jag brukade ta som 60 mg först sedan 40 mg åt gången efter det efter behov ... det är bara jag idk vad andra gjorde. Jag gjorde inte det varje dag men och jag är bekant med dess effekter ... ändå.... om jag var du, skulle jag lösa upp ett gram i 1000 ml eller en liter vatten. Vid detta förhållande om du konsumerar 20 milliliter konsumerar du 20 mg, oavsett vilket salt det är. Och jag skulle börja med att dricka 10 ml åt gången och se vad det gör för dig. kanske till och med 5 ml. Med denna utspädning kan du verkligen se till att du har kontroll över hur mycket du tar. du köpte i princip 5000 20 mg doser ... i princip 4,5 år värt på 60 mg om dagen