- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
Huvudmålet för alla bedragare är att få dina pengar genom att kringgå BB Escrow-tjänsten. Kom ihåg att bedragare är mycket kreativa och hittar miljontals skäl för att övertyga dig om att hoppa över escrow.
Ofta använder bedragare följande argument:
1. Växelkursen för bitcoin skrämmer mig, låt oss ha hälften av din betalning direkt till mig och den andra hälften genom escrow.
2. Jag arbetar inte genom escrow, jag blev lurad där. Jag råder dig inte heller.
3. Jag gör tiotusentals dollar värda affärer varje dag. Jag kommer inte att röra mig med dina 100 $ i spärr. Antingen beställ utan spärr eller slösa inte ens min tid.
4. Titta på mina recensioner, det är ingen mening för mig att bluffa dig. Jag är ärlig person här!
Komplettera med dina alternativ i kommentarsektionen, kära forummedlemmar.
Ofta använder bedragare följande argument:
1. Växelkursen för bitcoin skrämmer mig, låt oss ha hälften av din betalning direkt till mig och den andra hälften genom escrow.
2. Jag arbetar inte genom escrow, jag blev lurad där. Jag råder dig inte heller.
3. Jag gör tiotusentals dollar värda affärer varje dag. Jag kommer inte att röra mig med dina 100 $ i spärr. Antingen beställ utan spärr eller slösa inte ens min tid.
4. Titta på mina recensioner, det är ingen mening för mig att bluffa dig. Jag är ärlig person här!
Komplettera med dina alternativ i kommentarsektionen, kära forummedlemmar.
Last edited by a moderator: