Nmakc Buying through escrow New seller Language 🇺🇸 Joined Sep 9, 2024 Messages 31 Reaction score 14 Points 8 Sep 10, 2024 #1 Jag har 2 olika amfetaminbatcher en är starkare en svagare kan jag blanda dem till 1 och hur utan att förstöra det?
Jag har 2 olika amfetaminbatcher en är starkare en svagare kan jag blanda dem till 1 och hur utan att förstöra det?
J Jimmyjohn48 Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Mar 6, 2024 Messages 33 Reaction score 6 Points 8 10 Sep #2 Att lösa upp i destillerat vatten och avdunsta för att ta tillbaka skulle vara ett mycket bra sätt Upvote 0 Downvote
Nmakc Buying through escrow New seller Language 🇺🇸 Joined Sep 9, 2024 Messages 31 Reaction score 14 Points 8 10 Sep #3 Ledsen för att störa men som jag är nybörjare skulle du vilja förklara bättre eller om det inte är problem kan jag pm dig om du har tid att få steg hur man gör det jag verkligen aprecciate det tackar dig. Upvote 0 Downvote
Ledsen för att störa men som jag är nybörjare skulle du vilja förklara bättre eller om det inte är problem kan jag pm dig om du har tid att få steg hur man gör det jag verkligen aprecciate det tackar dig.