- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 4
Ok det har gått ett tag sedan jag har gått igenom all denna kunskap men jag är här och ser till att jag har den detaljerade recie[t correct s tillbaka på dagen jag dabled i tillverkningen av vissa saker och den som jag lärde mig väl var meth jag lärde mig anhidris amonia dope röd annons svart och annan kall kock en som jag bara skulle försöka för det enkla ansiktet av förtroende för att inte behöva gå till en återförsäljare och få något bara ta hand om mina vanor och det är det men jag fastnade på detais.
1 uns av NitroMethane GaI
2 Humle nummer 9 pistolblåsning 7 uns
3 Svetsstavar orange spetsar för nichole
4? Jag tror att det finns aktiverad charchole men inte säker
5 tejpa locket tätt ner koka på hög i 12 timmar och låt det sedan sitta och svalna i 12 timmar
när det är klart finns det två lager ett thr topplager som är allt meth måste skäras bort från botten kassera bottenlagret och se till att inte få något i din kristall ayer kan vara giftig
1 uns av NitroMethane GaI
2 Humle nummer 9 pistolblåsning 7 uns
3 Svetsstavar orange spetsar för nichole
4? Jag tror att det finns aktiverad charchole men inte säker
5 tejpa locket tätt ner koka på hög i 12 timmar och låt det sedan sitta och svalna i 12 timmar
när det är klart finns det två lager ett thr topplager som är allt meth måste skäras bort från botten kassera bottenlagret och se till att inte få något i din kristall ayer kan vara giftig