Om skit händer. KEMISK ALIBI? hur gör man?

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Ah skit händer. Du är cauht medan buyng kemikalier prekursorer och polisen frågar: vad ska du göra med det här?
Jag kan inte föreställa mig så om detta händer tror jag att du på något sätt kan ecape med argument med att du har någon anläggning där du är diong experiment och detta så om du visar dem något dokument om att du är godkänd person att göra detta kommer det att vara nästan skottsäkert alibi varför köper du dessa kemikalier. Jag vill ha några exempel på hur dessa dokument ser ut och sedan professionella för att låta göra förfalskningar av dessa dokument.
Således kan vara värdefulla förfalskningar. Var ska jag få tag på det här? Människor, är det någon här som kan hjälpa mig?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
878
Points
113
Att kontrafiera dokument till ett företag är en sak. Jag tvivlar på att du kan motverka myndighetsdokument som ger dig tillstånd att ha kontrollerade kemikalier. De skulle kontrollera att de är legitima. Du skulle bli åtalad för extra brott. Du kanske kan låtsas vara en agent som har kontrakt med ett företag som har legitima papper.
 

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 10, 2022
Messages
47
Reaction score
30
Points
18
Ja, jag är öppen för alla alternativ
 
Top