Min kära vän, jag förstår helt din inställning, men om jag får, föreslår jag från hela mitt hjärta att försöka förstå även grunderna och sedan för varje läkemedelsrelaterad dokumentation, vänligen informera dig om de fenomen som är involverade i den förberedande processen. Youtube är en bra start, det satte mig också på rätt väg tillsammans med Vogels praktiska organiska kemi (det är en stor .pdf, var inte rädd, det kommer att lära dig mycket) börja med att förstå allmänna / oorganiska grundläggande begrepp och flytta sedan till de väsentliga laboratorieteknikerna (omkristallisering, destillation, syra-basextraktion och naturligtvis själva syntesen och andra reningsmetoder vakuumfiltrering, saltning, lösningsmedel, reagenser, etc ...) då måste du klara av att skriva molekylära strukturer och nomenklatur (namnge dem). Alprazolam är potent och även om det finns en ganska ny het metod för dess enkla syntes från erhållbara prekursorer (2-amino-5-klor-bensofenon + 2-Bromo-propionyl-klorid + hydrazin + lösningsmedel och utrustning) Jag rekommenderar vänligen att du börjar med några övningsexperiment innan du hanterar farliga kemikalier och också först gör diazepam (eftersom det är mindre potent och du är ungefär tio gånger mindre risk för att få en oavsiktlig överdos) du behöver inte heller använda hydrazin som är ganska explosiv. Börja med enkla saker som fluorescein och arbeta dig upp till amfetamin genom att syntetisera din egen 2-fenyl-nitropropen och varför inte nitroetan (det kan vara demotiverande frustrerande men det är något vi alla konfronterar), hur som helst, på bitchute.com finns det en användare som heter ChemPlayer ... titta på hans videor och lär dig övningen från honom och använd Vogels som en ordbok för Pihkal som borde vara din bibel att studera åtminstone tills du börjar se och förstå mönstren och vad varje steg betyder (Sasha gjorde ett bra jobb genom att förklara varje anledning till de utförda stegen). Lycka till och god fart!
P.S. Jag är medveten om att lugnande medel är ditt mål för och jag hoppas ärligt att bli rik inte är din plan utan att öka ditt värde som person för att vara en värdig ättling till Prometheus, GHB är en mycket mycket lättare att göra lugnande men det har sina faror vid användning.