- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 36
?
Det finns mycket internetleverantörer. Men det är förvirrande vilken leverantör man ska välja, deras priser är olika, men om priset inte är viktigt men säkerhet är, vilket är det bästa alternativet? Naturligtvis ändras internetleverantörer efter region. Alla tele-teknikföretag har skyldighet att ge alla dina uppgifter om dig om polisen frågade. Så om du inte använder VPN eller Onion kan du lätt bli busted om du gör något olagligt. Handlare med små kvantiteter bryr sig inte om kryptering etc. Och så sätter dessa återförsäljare sina källor i riskzonen.
Jag vill här diskutera några grundläggande krypteringsmetoder som kan förklaras för "vanliga" återförsäljare.
Jag vill också diskutera telefonnummerleverantörer eller andra metoder för att komma i kontakt med ett telefonnummer, eftersom telefonnummer fortfarande spelar en roll.
--- bästa internetleverantör i USA, EUROPA?
--- grundläggande krypteringsmetoder som kan förklaras för "vanliga" återförsäljare?
--- andra metoder . jag har sett att man skickar sms och mms via internet. (jag minns inte hur det gjordes)
Så det är möjligt att ha ett "virtuellt" telefonnummer?