Question IV för nybörjare.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
42
Hej där här kanske ganska dum fråga 😀 men jag är intressanta människor, hur du injicerar meth eller något liknande 4 mmc? Jag kan inte hitta tydligt svar så jag kommer att fråga henne ... ledsen om vissa redan publicerat det....

Så som jag ser att vissa människor bara blandar sterilt vatten med som krossad meth och sedan bara injicerar direkt, är det säkert? Eller så behöver du lägga till som lite limuntus eller något liknande idk
Använd aldrig IV bara nyfiken ... ty
Om vissa har exp snälla kommer jag att vara glad om du kan dela din erfarenhet

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Jag har aldrig gjort IV men jag har sett tillräckligt mycket av Breaking Bad och jag kan lägga ihop 1 och 1.

Du måste sterilisera substansen, detta görs normalt genom att lösa upp den (meth och 4-mmc i vatten, eller citronsyra för t.ex. heroin) och sedan koka den på en sked så att den kokar och blir säker för IV. När detta är gjort drar du vätskan i en spruta genom lite bomull för att filtrera bort eventuella fasta partiklar och tar bara vätskan.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
42
Är du säker på att det är nödvändigt att koka? Inte osäkert att bara lägga sterilt vatten i det med supstance? Ty för svar

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
103
Ja, det är jag ganska säker på. Tänk bara på det. Produkten passerar genom vem vet hur många händer. Den kanske skärs med vem vet vilka ämnen, skopas med osterila föremål i osterila påsar. Det kommer att finnas bakterier och mikroskopiska bakterier i den och dessa saker kommer inte att dödas av ditt sterila vatten. Du måste sterilisera det med alkohol (men då är det inte bra för IV) eller värme, därför måste det kokas.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
42
Åh okey, det är vettigt 🙂, slår hit kommer effekt på meth eller 4 mmc medan kokta etc kan det skada produkten och kan jag använda bara bomullsfilter från cigaretten som jag rullar?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,279
Deals
1
Var kan jag få tag på den här "limuntus"?🤷 vad gör den? Genom att injicera saker direkt i dina vener kringgår du många av de säkerhetsfunktioner som är inbyggda i din kropp. Det är inte häftigt att injicera gatudroger. Jag har provat det en gång, med lite kokain.
För Guds skull, ja, jag skulle hoppas att det var så sanitärt som jag kunde få det. Kokning steriliserar inte någonting, men det dödar levande virus och bakterier. Föreställ dig infektionen du kan få injicera lite skit som har haft dussintals länder i tredje världen, torka röven med sin bara hand, händer som rör vid den 😱 skulle definitivt hålla sig till vattenlösligt, dras genom en bomullstuss, inga fläckar i den, beroende på vad det var kan jag A / B extrahera det först.....
100 mg kokain gjorde mig inte hög när jag försökte. Jag siktade lågt, borde ha börjat på 200 mg jag kille

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Limuntus är citronsyra i pulverform. Där jag kommer ifrån kan du få tag på det mycket enkelt på alla marknader eftersom det ofta används i matlagning. Du kan förmodligen få det riktigt enkelt också men det kallas förmodligen inte limuntus.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Se till att använda ren utrustning och torka injektionsområdet med alkohol. Blodinfektioner och annat är illa