Tillverkning av Lean

Mathys

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 9, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hej, det hĂ€r Ă€r min första frĂ„ga pĂ„ det hĂ€r forumet😛
SÄ om frÄgan Àr i fel avsnitt, lÄt mig veta

Är det möjligt att göra Lean?
Och i sÄ fall hur?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Du behöver inte ens studera kemi för att göra det.



Vanligtvis Àr basen för lean en stark receptbelagd förkylningsmedicin, sÀrskilt hostmedicin som innehÄller bÄde prometazin och kodein. Receptfria förkylningsmediciner som innehÄller dextrometorfan som aktiv ingrediens har ocksÄ anvÀnts, eftersom de kan ge liknande effekter och eliminera behovet av ett lÀkarbesök.[8][9]

För att skapa en drickbar blandning kombineras hostsirapen med lÀskedrycker, sÀrskilt drycker med fruktsmak som Sprite, Mountain Dew eller Fanta, och serveras vanligtvis i en skumkopp.[10][11] Ett hÄrt godis, vanligtvis en Jolly Rancher, kan tillsÀttas för att ge blandningen en sötare smak.[1]

Att maskera den oönskade smaken kan försÀmra bedömningen av styrkan, vilket Àr en faktor vid överdosering

(wikipedia)
 

14the$

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 25, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Är det nĂ„gon som har lyckats hitta de exakta recepten? IngredienssammansĂ€ttningen (förhĂ„llandena) per lĂ€kemedelsrecept?
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
fÄ nÄgra kodein piller och lookup cwe
 

DavidDavison2021

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2022
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
Har du provat kratom och hostsirap? Jag blandade de 2 var faktiskt bÀttre imo
 
  • Like
Reactions: vis

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
om du vill veta hur man gör kemikalien (kodein) sjÀlv och inte bara drycken hmu kan jag skicka dig handledning ^ _ ^
 

PRDGY

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 20, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hej Fidelis! Jag skulle vilja frÄga dig hur jag kan fÄ tag pÄ kodein?" Kan du skicka mig en lektion?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
FörlÄt, jag svÀr att jag trodde att jag hade en bÀttre synth nÄgonstans ... jag hittade dock dessa, hoppas att de hjÀlper :x

extraktion med kallt vatten (piller)
extraktion av kodein och andra opiater frÄn vallmo (notera att jag tyckte att den hÀr var lite svÄr att förstÄ men jag skummade bara igenom ...)
extraktion frÄn hostsirap (hÀr Àr hela trÄden dÀr lÀnken publicerades)
kodein frÄn 6-MAC

kanske poke runt pÄ vespiary mer ..?
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
25
Points
8
Jag vet att den hÀr trÄden har grÀvts upp, men för alla som forskar om detta Àmne i framtiden...
1) Extraktion av kodein och prometazin frÄn tabletter
2) Din sirap mÄste ha en bas - glukossirap, majssirap Àr nÄgra exempel pÄ vad du kan anvÀnda i en nypa. Du kan till och med göra din egen, i sÄ fall socker! Om du siktar pÄ en sirapsreplik vill du dock ha en RX-blandningssirap.
4) De fÀrger som anvÀnds i varje mÀrke finns online och i broschyrerna som bifogas de riktiga flaskorna. De Àr pulverformiga fÀrgÀmnen - du kommer inte att uppnÄ samma resultat med vÀtskor. Om du vill göra en kopia, se till att du fÄr samma fÀrger (t.ex. blÄ #1 och röd #33).
5) SmakÀmnen kan antingen köpas, som basblandningssirapen eller sÄ kan en liknande smak erhÄllas genom att prova och misslyckas med att blanda olika smaksatta siraper / smakÀmnen. Det beror helt pÄ hur nÀra den verkliga produkten du vill komma.
 
Top