Marijuana och sex

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,769
Deals
666
Marijuana är en substans som håller på att legaliseras i många länder. Det är detta ämne som användarna felaktigt anser vara ofarligt. Marijuana på marknaden presenteras i form av hasj och olika typer av oljor och koncentrat. Produktens variation och kvalitet spelar en stor roll.

ALLMÄN INFORMATION

British Columbia Substance Use Center (BCCSU) genomförde en studie som visade att cannabis kan göra chemsex säkrare. Forskarna hävdar att de har genomfört en undersökning vars resultat tyder på att cannabisanvändning kan orsaka effekter som liknar de som användarna får när de använder stimulantia och euforetika i chemsex, nämligen:
- Befriande, känsla av sexuell frihet
- Övervinna hinder och förbud i sexuallivet
- Öppna konversationer med dina sexuella partners
- Ljusare känslor från sex, uppnå maximal njutning
- Minskning av smärta vid analsex
- Ökat självförtroende
- Förlängning av samlag

Även om jag inte kan kalla marijuana helt ofarligt och säkert, men om du följer principerna för skadereduktion, är marijuana ett föredraget ytaktivt medel än stimulantia och euforetika. Låt oss jämföra effekterna av dessa helt olika ämnen inte riktigt korrekt, men om vi vid utgången får ett liknande resultat, med betydligt mindre negativa konsekvenser, är det värt att titta i riktning mot cannabis när man väljer ett ämne för kemikalien.

REKOMMENDATIONER

För kemsex rekommenderar jag att du använder hash, detta har en större preferens framför oljor och koncentrat. Cannafood är inte heller särskilt lämpligt för dessa ändamål. Du kan experimentera med sorter och konsumtionsmetoder - det är rent en fråga om smak, du kan dela din erfarenhet av en viss sort i kommentarerna. Rekommendationer för chemsex har inga funktioner jämfört med konventionell cannabisanvändning.

Kombinationer:

Enligt många konsumenter är marijuana ganska bra för att avsluta efter stimulantia och euforetika, även om det under vissa omständigheter kan orsaka hjärtfrekvensökningar under en kort period och samtidigt ångest. För kemsex kan detta vara relevant, i fall där sex inträffar vid utgången av ett ämne, men enligt min mening är det i det här fallet bättre att använda marijuana i solos.

Rök inte marijuana tillsammans med användning av psykodelika - detta kan öka den psykodeliska effekten, tagit ämnen och förstöra resan.

FARA

Marijuana, just med episodisk användning, kan inte påverka konsumentens hälsa avsevärt, förutom när patienten redan har vissa sjukdomar. Detta gäller särskilt för alla typer av mentala patologier. Systematisk användning kommer att påverka sexlivet negativt, motviljan att ha sex utan exponering för ämnen.

SLUTSATS

Ett alternativ till de vanliga ämnena för kemsex, som med korrekt ansvarsfull konsumtion kommer att orsaka ett minimum av skada eller inte alls. Tyvärr underskattar chemsex-fans detta ämne just nu.

Last edited:

Peacefull

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Sex under marijuana är det bästa som mänskligheten någonsin har uppfunnit. Nästan varje minut tillbringas med nöje, verkligen
Det är synd att många människor underskattar denna typ av sexuella experiment.

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
232
Jag håller helt och hållet med! Jag föredrar att vänta tills toppen av effekterna passerar, tankar kommer mer eller mindre tillbaka till det normala, men känslorna förblir skärpta. En bra kombination för mig :cool:

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Marijuana är drogen som jag har mycket erfarenhet av från att växa till att konsumera. det är högt är riktigt trevligt och avkopplande men när det gäller sex tror jag inte att det är drogen som du borde gå till. jag har inte försökt ha sex efter att ha blivit hög på det eftersom det gör mig sömnig och inte många tankar är i mitt sinne. ja ibland gör det mig kåt men kroppen föredrar fortfarande att ligga ner.
Detta kanske inte är detsamma för dig som i mitt område använder arbetarna marijuana för att arbeta på hög värme och de säger att detta ger dem extra energi och hemma en trevlig sömn.
eftersom detta fungerar annorlunda på människor så kan du prova det,

Jag skulle gärna höra dina erfarenheter. :)

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
För mig är sex under MJ en bekant sak, och det ger nya känslor extremt sällsynt. Jag gör det ofta, men jag kan räkna med fingrarna på min högra hand antalet gånger när det var utanför räckvidden.
Ja! Det fanns några gånger när det var fantastiskt med två olika tjejer (inte på en gång) som jag känner många år. Jag kan säga - det var som min första gång - hahaha!!! Den MJ var från en källa - en bekant gatuförsäljare i Grekland. Förmodligen är det en slags stam.

russianboy

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
hhhhh samma som sex utan känsla