"Bäst" är subjektivt. Den reduktiva amineringen av mdp2p med al/hg är ganska enkel att följa. Massor av referensmaterial. Att få tag på kemikalier kommer alltid att vara det största hindret i början. Men det finns gott om källor listade över hela forumet för att få allt du behöver.
Jag behöver video som det också, letar efter det enklaste sättet att göra bra mdma, men Hamiltons Morris-video om det är för snabbt för mig ... Han talar mycket snabbt AMD jag behöver undertexter för att förstå Worda och ha chans att översätta. För nu behöver jag veta det enklaste receptet, listan över utrustning och reagenser. Tkanks för din hjälp
Reaktionsschema: Utrustning och glasvaror: 5 L kolv med rund botten; Retortstativ och klämma för att fästa apparaten (tillval); Återflödeskondensor; Tratt; Silfilter (kökskvalitet är ok); Sprutan eller pasteurpipetten; pH-indikatorpapper; Bägare (500 mL x2, 250 mL x2, 100 mL x2); Vakuumkälla ...
bbgate.com
Ovanstående länk förklarar hur man tar p2p och förvandlar det till metamfetamin. Men om du ersätter p2p i reaktionen med mdp2p (mols) bör slutprodukten vara mdma istället för metamfetamin.
Det verkar finnas ett antal detaljerade skrivningar och videor som är fästade i forumets amfetaminsyntesavsnitt.
Det finns mycket att titta på där borta som kommer att få dig på rätt spår