Meth Synth : finns det alternativ till h3po2 eller till röd fosfor de är oåterkalleliga

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
PLEASE finns det några alternativ till h3po2 eller till röd fosfor de är ouppnåeliga i mitt land någon hjälp
jag har jodkristallerna / naoh / hydriodic syra / hcl / eveeeeryyything jag har tillgång till allt utom dessa två plase någon hjälp

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Du kan använda aluminiumfosfid (AlP), men det kan frigöra giftig fosfingas. Gör det här utomhus eller i ett dragskåp och använd gasmask och sånt. AlP + I2 --> AlI3 + PI3. Aluminiumfolie har använts för att omvandla etanol till etyljodid, men inte etan. Jod och röd fosfor kan förvandla etanol till etan. Aluminiumfosfid innehåller fosfor.

Här reduceras norefedrin till dextroamfetamin.
Orp7lDPkS4

Aluminiumfosfid är inget skämt. Andas du in fosfingasen är du död.
JHlYWQgeDq

Giftig fosfingas.
GqptOKR7WT

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
hur man går tillväga snälla förhållanden mellan pseudofed och jod och aluminiumfosfat och tid till återflöde och värme snälla

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Inte aluminiumfosfat AlPO4. Aluminiumfosfid AlP.

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
och det kan ersätta den röda fosforn ? i den hidroidiska reduktionen ?

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Finns det någon hjälp här?

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
hej någon hjälp snälla finns det hur som helst att göra det utan den röda fosforn snälla killar jag har bara i2 (labbet betyg) och hi (57%) snälla någon hjälp finns det något alternativ till röd fosfor eftersom jag kan hitta h3po2 (hyposyran) finns det någon annan syra kan hjälpa ?

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Har du inte tillgång till tändstickor i ditt område? Striking Pads är en bra källa

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
det finns men det är inte skalbart eftersom det tar mycket tid eftersom han tändsticksaskar i mitt land är sällsynta att hitta ..jag har inga problem i pse eller ephidrine piller eller hidriodic syra eller jodkristaller mitt enda problem är red.p och hypo

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Det finns andra sätt att få tag på det som jag har märkt här. Du kan fråga en av experterna här i ett privat meddelande

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Skaffa aluminiumfosfid. Se till att kolven är fylld med argon för en inert atmosfär. Du kan kombinera jod (I2), jodvätesyra (HI) och aluminiumfosfid (AlP) och Argon-atmosfär (Ar) och din efedrin eller norefedrin för att reducera till dextrometamfetamin eller dextroamfetamin och kanske lägga till Hexanes-lösningsmedel (koltändarvätska eller Coleman Camp Fuel).

Aluminiumfosfid (AlP).
ZCD2nu0sQl

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Om du har jodvätesyra är det allt du behöver för att reducera efedrin/pseudo till meth. Du återflödar bara jodvätesyra och efedrin under några timmar.
Hypofosforsyra / röd fosfor och jodreaktionen gör bara jodvätesyran.

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
är du säker på det? för jag läste någonstans att röd fosfor också behövs för att hålla reaktionen igång nej?

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
161
Det röda p:et eller fosforinnehållet äter jod och hydriodic acid är produkten, tillsammans med (tror jag?) några saker som återvinns (hypo?), fosgengas och lite vatten?
Det är inte nödvändigt att tillverka meth om du redan har HI (hydriodic acid), men den återvinns och fortsätter att reagera med all jod tills den är slut. Det är därför du kan spara din röda p och använda den för några kockar innan den är inaktiv (eller så har jag fått höra). Jag har aldrig hört talas om att någon skulle kunna spara hypo för annan användning, så jag är inte säker på det. Det röda p filtreras vanligtvis ur lösningen efter reaktionen med EP/PSE och eventuellt kvarvarande jod neutraliseras med natriumtiosulfat innan det omvandlas till HCl.

Jag känner inte till den exakta mekanismen och känner inte för att leta efter den längre.... Jag har inte sett så mycket information om detta heller eftersom det är en "föråldrad" metod och ingen kan bry sig längre, så jag är inte exakt säker på om den röda p kommer att regenerera hydriodsyran efter att den har använts för att reducera EP / PSE eller in-situ eller om den bara kan användas för att reagera med jod för att göra hydriodsyra. Kanske kan någon som verkligen vet och kan förklara det göra oss en tjänst ...

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
tack det har gått ett tag sedan jag ställde min fråga men inga experter här för att ansewer och jag är verkligen fast också jag har inget emot att kasta th Hi efter att ha använt det eftersom det är billigt här där jag bor ändå var du den enda som svarade tack så mycket ändå

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
är du säker på det? för jag läste någonstans att röd fosfor också behövs för att hålla reaktionen igång nej?

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
281
Ja, det har han rätt i. HI 57% kommer att göra jobbet snyggt, du måste använda ett bra överskott av det dock, koncentrationen måste stanna > 40% hela tiden. Du kan minska mängden HI som behövs genom att lägga till H3PO4 85% + under reaktionens gång, vilket kommer att dehydratisera det och hålla den funktionella HI-koncentrationen hög. Försiktigt! du vill inte trycka ut HI!
Ett annat sätt är att tillverka HI på plats från fosforsyra och NaI eller KI.
Och naturligtvis fungerar H3PO3 mycket bra som ersättning för RP eller H3PO2 - behöver mer av det och högre temperaturer men fungerar utmärkt. H3PO4/NaI eller KI behöver ännu högre temperaturer.
För H3PO3 titta i Hydroponics eller Vineyard leveranser

stevepreston

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
hi + h3po3 kan du ge tempertur och tid för återflöde?