metamfetamin stor medelstor skala kock vägledning

valentinosmk4l!

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Amatör som vill lära sig teknikerna för stor- ochmedelskalig metamfetaminproduktion från riktiga proffs med en snabb och nybörjarvänlig inställning / recept med de högsta / renaste avkastningarna som sagt i början Jag är en amatur som tar det lätt men med rätt vägledning och kunskap från någon jag är en mycket snabb elev som uppmärksammar och tillämpar varje detalj som lärs ut jag gillar att lära mig rätt sätt steg för steg även om det är svårare än ditt förenklade sätt att metoden detta beror på att det är lättare för mig att berätta var jag kan ha gjort något fel eller vilka delar av metoden jag kan justera för att woek bäst för mig några råd om metoder eller typer av utrustning spelar ingen roll om det är butik köpt är diy gjort im öppen för alla sugestions letar efter en uppsättning för 10-15 kg per vecka någon kunskap om mängder av varje chwmical som behövs för den storleken och operationen Vad är startpriset från kemikalier till utrustning som behövs för den typen av operation uppenbarligen ill har en miniversion av min uppsättning för att testa satser innan jag går så stor och även före varje stor sats för en testkörning innan jag gör en stor sats av den kvantiteten medan jag tränar Jag vill också få den större uppsättningen tillsammans. Tack på förhand för alla som är villiga att ge mig lite av sin kunskap