Metamfetamin via Leuckart-reaktion

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Hälsningar från forumets medlemmar

Eftersom det inte finns tillräckligt med information om förhållanden på en sådan molär skala behöver jag din hjälp!
Låt mig fråga dig är här någon som har erfarenhet av Leuckart reaktion för att producera Metamfetamin?
Kan någon som har erfarenhet av sådan skala vänligen skriva förhållanden för NMF-P2P-FORMIC ACID, hur man startar reaktionen, långsamt och gradvis värmer upp den eller bara rampa temperaturen till 180 och laga mat i 24 - 48 timmar?
Vilka förhållanden mellan HCL eller NaOH används sedan i hydrolisis?
Vilka är de erhållna utbytena om man gör låt oss säga 1L P2P-reaktion via denna metod?

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Förlåt att jag glömde skriva att reaktionsskalan är 1L P2P
Så jag skulle behöva förhållanden för denna skala om någon är villig att hjälpa till

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5

Här går du, kanske ta en idé härifrån, kan inte föreställa mig varför du inte skulle kunna skala på samma sätt, men kanske har jag fel

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Reaction score
9
Tack, jag känner till den här processen mycket bra, men Leuckart för amfetamin och Leuckart för metamfetamin är olika i kemikalier och förhållanden så jag letar fortfarande efter någon med erfarenhet för att hjälpa till med korrekta förhållanden, tider och sådana saker