Looking for a vendor Metakvalon i Europa

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej på dig,

Jag har ofta hört att metakvalon är lätt att syntetisera och få prekursorerna, men varför är det ingen som producerar eller säljer det i Europa?

Nittionio procent av det kommer från Kina eller Indien, och det är svårt att smuggla metakvalon från dessa länder, särskilt till mitt land, eftersom varje paket därifrån kontrolleras noggrant. I Sydafrika är det lättast att få tag på metakvalon; när man kommer i kontakt med den återförsäljare som tillverkar pillren kan man till och med få tag på rent metakvalonpulver. Men som jag nämnde är smuggling utmanande.

Jag letar efter en anslutning för en långsiktig verksamhet i Europa. Jag tänker inte köpa det för personligt bruk; Jag vill sälja det i pillerform och återinföra Quaaludes till Europa.

Kontakta mig bara om du kan förvärva bra mängder och ditt pris är bra.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
Jag tror att det bara är bc det finns helt enkelt inte tillräckligt med efterfrågan i Europa det bästa du kan göra om du rl vill ha det är bara helt enkelt att producera det själv

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag känner en duktig kemist, men prekursorerna och materialet för att tillverka prekursorerna är mycket bevakade i mitt land. Och när jag skulle smuggla prekursorerna från Indien eller Kina kunde jag också smuggla methaqualone pulver / piller.

Jag behöver någon kontakt som kan smuggla eller som skickar från Europa.

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
ja men deras super ez att göra u kan enkelt göra em från basmaterial. acetylantranillinsyran från phtalic anhydrid eller metylantranillat o toluidin från toluen och för katalysatorn kan du använda alla slags skit som PCl3, POCl3, PCl5 eller polyfosforsyra. qualuude är ganska ez-syntesen

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Alla säger till mig att det är lätt, men ingen vill sälja eller tillverka quaaludes. Så antingen är det inte lätt, eller så vill ingen tjäna pengar lol.

Men o toluidin är mycket giftigt, så du behöver rätt utrustning för att inte få cancer.

Och lita på mig, efterfrågan finns där. Jag kunde enkelt sälja 20-30k piller per månad. Quaaludes är en unik drog, bättre än bensos.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
ja shure efterfrågan kan finnas där men tror du inte att ppl bara kommer att prova det 1 gång och sedan inte aggain? du måste först driva det mer i mainstream då det finns stora pengar att tjäna

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,083
Deals
1
Handskar, ansiktsmask och ventilationshuv? Det är inte farligare än Al/Hg-produktion eller andra nitroföreningar som används i hemliga synteser.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
ja Al/Hg är bara på en annan nivå lösliga kvicksilversalter är rl inte att leka med men o toluidin aint så illa. en gasfälla och ett andningsskydd är prolly tillräckligt

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
50 av mina kunder skulle köpa det direkt och lita på mig quaaludes skulle spridas som en löpeld i mitt land

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
hm ig sedan gå för det gör summan. det behöver inte en kemist för det

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Det här är det enda jag någonsin velat göra. Ta med ludes tillbaka :D Kanske nästa år! Jag kommer bara att stanna och laga mat på 4MMC i år