blanda meth med marijuana

trackzz

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
finns det ett sätt att blanda meth marijuana och sedan röka det. Skulle slipa det till pulver och fritt basera det som koks och ogräsarbete eller kan jag bara göra det liqiud och lägga ogräset i det för att suga upp och torka på ogräset
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Det finns handledning om hur man sprayar syntetiska cannabinoider på ogräs.

Om poängen är att göra ditt ogräs starkare är det här vägen att gå. Några av noiderna är mer beroendeframkallande än meth själv (kontrollera 5CL-ADB-A).

Meth behöver högre doser för att göra dig hög och människor kommer att lukta det (du behöver minst 10 mg för att ens känna det något), det kommer att lukta som ammoniak (kattpiss) när du röker det.

Medan 5cladba bara behöver 0.1 mg för att känna det och 1-2 mg kommer att sparka dig till månen. Det är inte möjligt att lukta 1 mg av det. Och det är samma receptor i din hjärna aka. samma läkemedelskategori så det kommer att resultera i mer eller mindre samma "typ av hög". Meth kommer att knulla upp med din sömn så att användaren kommer att märka det.

Hur sprutas syntetisk cannabinoid på cbd budz?

Börja med cirka 0,5 mg / budz för en stark hög. Du kan inte bara "lägga pulvret på budz", du måste lösa upp det i etanol. Koncentrationen (mg/ml 5cladba/etanol) beror på hur tunt/hur mycket etanol som ska sprutas på en gång. Din sprayflaska ska kunna spraya ett litet område och den ska vara mycket tunn. Parfum-spayflaskor är perfekta för detta. Om du använder plastsprayer för ofta kommer de att spruta ut mycket mer vätska än de vanligtvis gjorde.

Hur som helst ett praktiskt exempel: Du vill bara spraya en gång per område*. Låt oss säga att din sprayflaska sprayar ett cirkelområde på 10cm^2 och låt oss säga att du kan passa ca 10g platt på det området, om ditt mål är 1mg/g ogräs så är det sista steget att ta reda på hur mycket ml du sprayar per en spray. Så du fyller din flaska med t.ex. 10ml etanol och du räknar hur ofta du måste spraya för att tömma den. Låt oss göra det enkelt och säga att du behövde 5 sprayningar för att tömma 10 ml etanol. I det här fallet måste en spray innehålla cirka 10 mg syntetiska cannabinoider för att fylla våra 10 g cbd-knoppar på 10 cm ^ 2-området. Du behöver en blandning av 5 mg / ml 5cladba / etanol och spraya den en gång.

Torka upp det efteråt (tar inte så lång tid) och rök det, ha kul. 0,5 mg 5cladba / knopp är ungefär en genomsnittlig dos och ungefär lika stark som normalt gräs.

* Du vill spraya en gång per område eftersom etanol kommer att torka upp ogräset och eventuellt ändra lukten. Du kan övervinna detta genom att använda arom som terpiner från riktigt ogräs som är mycket dyra, billigare är att använda citronarom (och sälja den som citronhaze). Självklart, om du använder arom måste du räkna "hur ofta måste jag spraya för att tömma 10 ml" vid samma koncentration. Du kan inte blanda vätskorna eftersom 10 ml vatten behöver kanske fler eller färre sprayer för att tömma än 10 ml etanol. Detsamma gäller för 8 ml etanol + 2 ml arom som kanske behöver mer eller mindre spray för att tömma än 9 ml etanol + 1 ml arom.
 
Last edited:

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
44
Points
18
Att blanda ett stimulerande och ett lugnande medel är ungefär samma sak som att blanda ett sömnmedel och ett laxermedel. Om du vill öka intaget av marijuana ska du studera mekanismen för dess effekt på kroppen.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18

Det håller jag med om. I princip säger meth-användare att det är säkert att röka ogräs men effekterna är inte desamma.

Jag antar att han vill öka styrkan i sitt ogräs med ett billigare tillägg, då är syntetiska cannabinoider vägen att gå.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
44
Points
18
Effekterna av marijuana är mycket beroende av växtsorten och erfarenheten av användning. Förr eller senare kommer alla sorter att vara för svaga för en viss kropp. Det finns vanligtvis inget bra efter det.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Jag gjorde erfarenheten att Ritalin kommer att öka den höga onormala.

Ritalin aint meth men vem vet kanske effekterna är liknande.

Jag använde Ritalin i cirka 5 veckor under mina förberedelser av tentor (tog 20 mg piller varje morgon). Och efter ungefär 1d var ogräset jag rökte mycket mycket starkare än vanligt och jag hade flera personer som rapporterade samma erfarenhet av ritalin + ogräs.
 

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
46
Points
3
Att blanda marijuana med metamfetamin i en komponent är en irrationell handling. Det är mycket lättare att göra en solokombination med var och en av drogerna. Men du måste komma ihåg att kombinationen av stimulantia och cannabis orsakar paranoida tillstånd, och effekterna av ogräs kommer att ändras. Det är bättre att röka ogräs efter 3-4 timmar efter slutet av huvudeffekterna av meth för att undvika dåliga psykiska tillstånd.
 
Last edited by a moderator:

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
46
Points
3
Nästan alla noradrenalin / dopaminerga stimulantia förstärker effekterna av marijuana. Toleransen mot cannabis ökar avsevärt genom denna typ av användning, så det är bäst att undvika den kroniska kombinationen av stimulantia och marijuana. Om du blandar ett stimulerande medel som också påverkar serotonerg överföring med cannabis, kommer psykiska biverkningar att vara möjliga på grund av ökad stimulering av 5-HT-receptorer.
 

CapeDave

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 2, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
gräs klassificeras som ett stimulerande medel
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
201
Points
43
I vilken klassificering? De aktiva komponenterna i cannabis är psykedelika snarare än stimulantia.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
240
Reaction score
270
Points
63
Det finns fortfarande ingen allmänt accepterad klassificering av psykoaktiva ämnen, men gräs är definitivt inte ett psykostimulerande medel
 
Top