• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Dead Drop Mrtve schranky Slovakien

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
94
XgfbVe0Y7S
JZCGDrlnu4
MVre1WEGRl
PYKN6CoIwg
U1kGd8ZtCA
Az2VWc6FS7
GoqUsKYR8c
S8461s25Ye
NFtQCgid8q

Priklady ako vyrobiť mrtve schranky v lesoch a parkoch
skuste byť kreativny, inovujte, mente miesta zapisujte suradnice, fotografujte a samozrejme davajte pozor aby vas nikto nevidel, na danych miestach sa nezdržujte dlho.

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
94
članky o döda droppar

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/dead-drops-making-methods-packaging-storage-and-description.75/

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/dead-drops-introduction.69/

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
2
:)Tillräckligt bra ) hatten av för

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
6
du roade och gladde mig på samma gång.... ett outtömligt antal idéer och möjligheter ...

magneter har bevisat sig själva för mig många gånger på X antal sätt....any

megatresk

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
2
Säg inget när du inte kan säga något bra...

Jag vill inte vara korkad, men sedan "

primitivintellektuell"

har visat några sätt...
så den här killen "

JesusCrystal"

har precis rätt mängd belmo med Kompavy i sitt huvud

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
6
megatresk på något sätt fattar jag inte varför du snubblar över mig, din halvtotalitarian ... har jag skrivit skit till dig?

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
94
dessa bilder är bara från nätet, det är inte mitt arbete bara sådana idéer hur det skulle kunna se ut och öppna en diskussion om detta ämne, vad menar du med "magneter"? (Jag vågar retas, med all respekt)

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
94
förresten trevligt smeknamn JesusCrystal och även val av avatar kreativitet du inte missar, kanske någon kan tycka att det är roligt men, vem vet kanske Jesus själv kommer att le :-D

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
6
:LOL: :oops: :oops: Jag hade inte tänkt på att det här kanske bara är illustrativa foton.

🤦😁
Med all respekt, inga svordomar
2goaWPwrxF

till magneterna...särskilt NEODYMOUS MAGNETER har på grund av sin storlek en enorm rivkraft (8x5x3mm magnet 1,08 kg) och har visat sig för mig när de används tillsammans med mikroskop (universalstorlek) i två varianter - fäst magneten med en vridning av en elektrikertejp eller med hjälp av en silikonsmältpistol.

Du kan fästa den nästan var som helst, på en sekund, i en naturlig rörelse, utan att miljön märks....

:D Jag är glad att du gillar smeknamnet.... det är 12-13 år sedan jag och mina kollegor använde Jesus Crystal !!!!

Jesus Crystal, har du inte skalat av den än?!

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
94
det här ser intressant ut, bra idé tack för att du vidgar mina vyer, jag måste testa det

Fedor Predkožka

Don't buy from me
Member
Language
🇨🇿
Reaction score
2
😂Har någon lsd eller vet var jag kan få det till ett bra pris i Slovakien (ignorera namnet) tack.