• Willkommen im Germany Teil des Forums. Denken Sie daran, dass das Posten von Kontakten (Jabber, Telegram, Signal und andere) zu einem permanenten Verbot führen wird! Wenn Sie sich entscheiden, etwas zu kaufen oder zu verkaufen, ohne ein Treuhandkonto zu benutzen und Geld verlieren, können wir Ihnen nicht helfen.

Event inte radera en sekund!

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
31
Reaction score
7
Points
8
Ok det var inte den fina konsten att ta bort min text :) Jag har några frågor i det här avsnittet. Jag förstår din text Heisenberg.... En liten liten idé ... Tyskland är......av säker andra länder mycket större men gör det synd att länderna ska dela sig? bspw.: berlin, potsdam, dresden, köln, usw.......

Eller missförstår jag din idé?

Är den andra gruppen tysk radera? kan ingen chatta i honom modersmål utanför ämnet?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Du missförstod :)

Efter att ha infört den kommersiella sektionen för försäljning via post har administrationen nu infört en ny sektion för lokal försäljning via dead drops
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
31
Reaction score
7
Points
8
Tack Bro ... jag förstod :) Tack
Allting fungerar så här nu?
Så gar våra erbjudanden har också gått bra....nära 😘
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Allt är bra :) Jag tror att du kommer att få en överraskning med ditt nästa paket!
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
31
Reaction score
7
Points
8
Jag tar det från wordmwin-vännen ')
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Mina damer och herrar. Det här avsnittet är inte bara till för att säljas. Kom med förslag på hur avsnittet kan förbättras. Välj någon att moderera detta avsnitt. Bilda en lokal gemenskap av köpare och säljare. Du kan inte vara en framgångsrik säljare om du arbetar över hela världen och bara skickar detaljhandelsorder. All detaljhandel måste vara lokal. Kunden ska få det de har köpt snabbt och inte behöva vänta i veckor på sin beställning.
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
31
Reaction score
7
Points
8
Jag håller med dig.... organisationen kommer att vara svår ... Jag är ny på dnet men har bara gjort några få affärer hittills men jag vet lite om logistik.....
Vad är din idé här?.det måste finnas en mod som har en plan och distribuerar rikstäckande? Vad ska säljas?

Det finns fortfarande några frågor
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
En moderator ska upprätthålla en sund atmosfär, locka nya medlemmar där så är möjligt, se till att reglerna följs och hjälpa nykomlingar.
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
31
Reaction score
7
Points
8
Jag förstår det ... teamet är lika bra som mod....men är det för privat försäljning etc. eller ska produkterna komma från forumet?
Jag måste göra lite forskning:)
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
31
Reaction score
7
Points
8
Eller är det meningen att alla länder här ska vara sammanlänkade?
Räcker inte den enskilda klexkerei för dig? Av erfarenhet gick det vanligtvis bra med min kollega Gordon
 

dr.window

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jul 6, 2023
Messages
31
Reaction score
7
Points
8
Ämne men extremt spännande
 
Top