Miner21....... berätta mer om vad du menar med "PGP" snälla. Vilka andra alternativ finns det att diskutera. Jag har postat droger till mitt hus flera gånger eftersom jag inte visste vad jag annars skulle göra. Nyligen skickade jag droger till en väns hus. Det finns inga döda droppar som jag är medveten om i mitt område av världen. Jag läste just om någon som skickade till ett tomt hus men sedan levererades inte paketet och förlorades i huvudsak. Så det finns en viss risk där. Jag är OK med att ta risk uppenbarligen, jag menar att det finns mycket post som rör sig runt. Jag undrar bara om jag förbiser en uppenbar lösning här. Som VPN för OpSec är enkelt, bara gör det. Tor är enkelt, bara gör det. BTC är lätt bara gör det. Anonym oregistrerad e-post är lätt, gör det bara. Monero är lite svårare men värt det, bara gör det. Gå igenom allt detta och sedan skickar jag det till en väns hus och jag är en grad bort från att bli busted. Det är en stor svag punkt i min plan. Vad har vi för idéer?