New pmk has a blocking agent. (Like a wax). Does anyone have a method for removing it?
T Thatdump Don't buy from me New Member Joined May 8, 2022 Messages 3 Reaction score 0 Points 1 May 8, 2022 #1 Nya pmk har ett blockerande medel. (Som ett vax). Har någon en metod för att ta bort det?
T Thatdump Don't buy from me New Member Joined May 8, 2022 Messages 3 Reaction score 0 Points 1 08 May #2 Start pmk är vax. Men det har en blockerare i sig.
Marvin "Popcorn" Sutton Expert Joined Jul 25, 2021 Messages 195 Reaction score 312 Points 63 10 May #3 Är din PMK blandad med något ämne? Berätta var denna PMK kommer ifrån och finns det någon information om sammansättningen?
Är din PMK blandad med något ämne? Berätta var denna PMK kommer ifrån och finns det någon information om sammansättningen?
T Thatdump Don't buy from me New Member Joined May 8, 2022 Messages 3 Reaction score 0 Points 1 19 May #4 Den innehåller blockerare för färdigblandning. Utgångsmaterialet är som ett vax. Jag är inte säker på vad blockeraren är. Produkten kommer från Kina. Önskar att jag visste vad de lägger i som blockerare
Den innehåller blockerare för färdigblandning. Utgångsmaterialet är som ett vax. Jag är inte säker på vad blockeraren är. Produkten kommer från Kina. Önskar att jag visste vad de lägger i som blockerare