• Witamy w polskiej części forum. Pamiętaj, że publikowanie kontaktów (Jabber, Telegram, Signal itp.) będzie skutkować permanentnym banem! Jeśli zdecydujesz się kupić lub sprzedać coś bez użycia konta escrow i stracisz pieniądze, nie będziemy w stanie Ci pomóc.

Event Hjälpredor

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Jag letar efter volontärer som är villiga att stödja den logistiska utvecklingen i vårt land.
Det behövs människor som kan hämta paket som inte kommer fram, lämna paket som inte kommer fram och skicka små mängder med post/kurir.
:)
Snart kommer det att finnas fler produkter - de som är involverade kan räkna med ersättning, hjälp med kemi och möjlighet att välja "vad som ska vara nästa" Om du vill delta i ett uppdrag för att underlätta tillgången till högkvalitativ produkt, eftersom du tycker att det borde vara så, och det är ovärdigt vilka produkter som finns tillgängliga på de lokala marknaderna - då ska du skriva till mig
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Men ditt pris i ditt land för 1 kg cmc är låg återförsäljare ta där priset är lågt form honom är inget problem kristall är Brown gult pris måste vara låg. U vill vara kingpin jag ser
Förvänta dig upp till 20 års fängelse och spara mindre 50k € för en advokatmat i fängelset. Produktion, handel, deltagande i en kriminell grupp, minst 10 års fängelse. Ett sådant laboratorium fångar några varje månad i ditt land, tro inte att du kommer att vara ett undantag, varje kemiföretag är under övervakning när du beställer en större sändning av kemikalier. Två kan nu spåra din telefon eller den enhet du använder. För att göra 6kg behöver du en 100l glasreaktor. Nästa cmc kostar 300€ 100g så hur mycket skulle din behöva kosta för att betala folk för dead drop och frakt?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
inget behov av att göra stor skala, bara ett koncept, andra kan fortsätta eller gå med för att göra detsamma, alla kan hitta en plats då jag kan lämna men idén kommer att fungera själv. Många människor har problem med kvalitet, så det är dags att de kan ta någon del i sina händer och gå in i egen syntes, men inte alla kommer att göra det, andra behövs också
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
det är mycket sant vad du sa så långt jag minns var samma för 10 år sedan i det sjuka landet, tror inte att det blir bättre säkert det värsta nu ...
 
View previous replies…

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Det är inte så illa, det har många fördelar (kemisk lag)
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
Man tror mig i en tid när poliser och brottsbekämpning kontrollerar lagen / produkterna / bevisen där Du kommer att vänta i fängelse för resultat upp till 9 månader. utan tvekan.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
låter lite otroligt men så fungerade saker och ting när jag bodde där. förmodligen fortfarande inte mycket förändring. och fängelse i Polen jämfört med Storbritannien är inte så coolt, brittiska fängelser är som lågbudget semester jämfört med polska.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Onkly lag förändrades som inte är olagligt att producera droger nu :)
pple slutade att plantera canbnabis, istället gör de syneththic som tillämpas på cbd, bulklaboratorier köper på en sida och polisen tittar bara på vilka killar som igen köper bulk abmount och går direkt för att syntetisera det som jag antar
produktkvaliteten på gatorna kan inte vara lägre än den är nu. Endast prisfrågor eftersom ingenting kan reglera det förutom det
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
i PL spelar det ibland ingen roll om det är lagligt eller inte, du är misstänkt ändå, även när du är en genomsnittlig civilperson som inte gör någonting.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
Det är ett halt sluttande plan i den delen av EU. Tro mig.
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
det är för att regeringar inte kan göra droger lagliga och lag för det var mycket bra att få pple att gå in i syntehsis, se på Polen som fastnar. Personer som köper 100 kg prekursor och 200 l metylamin och går i stor skala med instruktioner som de köpte via internet och bara sådana personer fångades. De tror inte att de kan göra optimalt arbete, lösningsmedel kan destilleras istället för att förvaras i huset de gör "labb" kapslar kan smältas.
Produktkvaliteten är lägst, bhecasue bara lågt pris betyder något. Lagen är fortfarande inte tillräckligt bra för att få det att sluta om du tittar på den sidan :)
det har många hål också, som är positiva så att folk kan få reagenser / lösningsmedel.
 
View previous replies…

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
ta det inte personligt eller fel, men du kan statistik och teori, jag och OP ovan känner förmodligen till verkligheten som den är ...
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Jag vet vad ni båda menar
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
i grund och botten är Polen lite Vilda Östern, lagen är teori, bara teori. det är lite som att försöka starta egen verksamhet i Sydamerika ... vad mer kan jag säga, kanske andra poler förklarar dig bättre sätt ;)
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Jag är ingen stor :) Jag är inte existerande jämfört med marknaden för droger i Polen och det kommer aldrig att förändras ... Det handlar om att hitta andra som tänker på samma sätt och inte en hel del av dem. Jag skapade inte det här inlägget för att erbjuda att gå med i stor skala hela landet opp.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
För att ge dig en ledtråd, jag blev razzia av polisen (hem och arbete) bara för att jag förmodligen fick något. det något var 0,2 g gräs, jag säljer eller tillverkar aldrig något, bara för att det var möjligt för dem poliser att få en poäng och bonus ...
Man jag blev arresterad som en riktig gangster för ingenting....
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
efter ett par dagar släppte de mig, utan att be om ursäkt ;)
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Jag vet hur det kan se ut ibland... Vad jag kan berätta för dig
De hade en vision i huvudet och de gjorde det.
 

pshcrmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2024
Messages
60
Reaction score
14
Points
8
ja, precis, så titta nu på det du skrev om kemilagstiftning, det fungerar bara inte så...
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Tja, jag hade några specifika aspekter i åtanke faktiskt men det kan vara mycket värre än det är och det kommer förmodligen att vara för pple som producerar.
Lag i juridiskt avsnitt om kemi och handel är buissness oppurtunity i vårt land.
 
Top