Question Vallmo till morfin till heroin - tydlig metod och testad, tack!

KS365

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Jag odlar för närvarande många vallmo i min källare som en inomhusoperation ... vi försöker bara göra tillräckligt med heroin för oss själva, vi var skyttar i flera år och är sjuka av metadonkliniken men har inget intresse av att köpa på grund av de stora mängderna fentanyl på gatorna.

Min man har odlat marijuana i flera år så naturligtvis ville han prova vallmo... vi får bra resultat och skörden är runt hörnet.

Vi har en soxlet extraktor, vakuumrensning, massor av utrustning och alla nödvändiga kemikalier: listan publiceras nedan, snälla låt mig veta vad jag saknar?

Min man har mycket erfarenhet av att göra THC-extrakt ...

Vi undrade främst om det liknar att göra extrakt, har någon tillgång till ett enkelt recept?
kan vi göra det med 99 procent glacial ättiksyra eller kan vi göra ättiksyraanhydrid? Om så är fallet hur?

Saltsyra
Svavelsyra
Bensoesyra
Glacial ättiksyra
Ammoniumklorid
Natriumhydroxid
Och naturligtvis bakpulver

Jag letar efter ett tydligt recept vi odlar Tazzies eller Tasmanian-varianten av p. somniferum såväl som mammutvallmo och svarta Betty's

Vi letade efter varianter med högt alkaloidinnehåll för gott mått vi har flera stora krukor och en kruka har redan cirka 30 skida och många dyker upp och blommar och våra 5 andra är bara lite bakom vi planterade cirka 100 per kruka eller så ...

De går väldigt starkt, vi är mycket stolta över vår inomhusträdgård!

DenSouLew

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Intresserad också. Även om det verkar vara en stor grej.

KS365

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Let's see if the thread gets seen... I could definitely use the help... Although I have a pretty good idea on what all I need and what to do for a couple of methods but I wanna find out what else I may need and if there are some experienced people around I would prefer to limit waste if possible

KS365

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Well maybe this wasn't good as a first thread but hey I'm learning to navigate better as the days go.. We'll I wish I could edit it but yeah nope.. anyways I still would like help in my little project please DM me and sorry about my naivety in my first couple days here just give me a little bit ill pick up on stuff quick...