Question produktion av Speed

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hej, jag är ny här och jag skulle ha några frågor om Speed-produktionen och jag hoppas att någon kan svara på frågorna, för jag är inte riktigt bekant med det ännu.
1. Vilken procent av renhet måste vinäger och svavelsyra ha?
2. Vilken täckmantel kan användas för att få de material som krävs för produktionen?
3. Hur kan jag få de nödvändiga materialen diskret?
4. Hur får man ut kvicksilver II-nitratet efter att man har kombinerat det med aluminium?
Det skulle vara tacksamt om någon med den kunskapen kan svara på frågorna. Tack på förhand.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Hej vän, först och främst, välkommen till denna gemenskap och stora familj, om du läser kommer du snabbt att hitta alla tvivel som uppstår, även med en liten sökning genom menyn har du många manualer för produktion av hastighet, du har till och med super detaljerade videor av processen från början till slut ... ta bara en rundtur i vårt forum så hittar du snabbt det du letar efter. Jag kommer att svara på dina frågor inom kort.
Ättiksyran fungerar bra med 60% Minsta koncentration och kvicksilverkloridarbetet Det var amalgamerat till aluminiumfolien så din fråga är inte meningsfull eller ifrågasätts felaktigt, låt mig förklara: kvicksilveret fäster vid aluminiumfolien så att de tillsammans har kraften att minska nitroföreningen till amfetaminbas. När det gäller svavelsyra, som alla reagenser, bör den vara 98-99% teknisk laboratoriekvalitet, även om du då måste lösa upp den innan du använder den för att inte bränna din produkt och underteckna saltet väl. Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig och klargöra dina tvivel lite. men vi har alla börjat utan att veta, litteratur och förståelse är viktigt i den här världen, så jag råder dig att läsa mycket och förstå vad som är nödvändigt innan du gör något. Skål och välkommen.

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Tack för välkomsthälsningen och svaret. Det hjälpte mig mycket mer att förstå det! Den andra frågan är, vad för ett omslag kan användas, för att få verktyget och råvaran, om jag skulle köpa det normalt och på internet?