Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.
Så du menar att du ska betala någon för att annonsera den här webbplatsen på amerikanska webbplatser? Det påminner mig om när en kille köpte min bil, men insisterade på att betala för mycket så att jag kunde betala transportföretaget för att dra den åt honom. Med en postanvisning Allvarligt talat, jag kunde göra det, jag har massor av ledig tid, flera bärbara datorer och stationära datorer surfplattor och telefon. Photshop-upplevelse för att göra reklam ect
>>Så du menar att du ska betala någon för att göra reklam för den här webbplatsen på amerikanska webbplatser?
Det är helt riktigt. Vi letar ständigt efter dem som är villiga att sälja reklam. Vi är beredda att betala för banners/länkar/etc, eller så är vi beredda att betala 0,1$ för varje unik besökare. Detta erbjudande är aktivt hela tiden.
Jag har blivit superimponerad av att se mig omkring här. Jag har hållit på med marknader och former ett tag nu, men det här stället är expansivt. Det är riktigt bra sammanställt.
Jag kommer att dela med mig av det.