Hallå där. Jag ska berätta hur jag gör det, jag har gjort det i flera år. Jag ska berätta snabbt. Piller till salu i Spanien stopcold eller respidina. Gör ett fint pulver. Förbered NaOH med vatten (det måste ha den minsta mängden vatten jag brukar hälla tills det är mättat och sedan lägga till vatten medan jag förnyar tills det finns lite läsk kvar i telefonen) i en torr flaska (du kan hälla naoh i pärlor, stäng flaskan och skaka, så att du ser till att det inte finns något vatten kvar). Släng den naoh och tillsätt piller och lite i taget den soda som vi har förberett, rör om och tillsätt mer tills det blir en pasta (gul färg, undvik brunt) rör sedan om tills allt är väl blandat. Tillsatt toluen och rört om. Jag extraherar med HCL, ENDAST HCL INTE TILLFÖRT NÅGOT VATTEN. mäta pH 3 gånger. På det här sättet brukade han få 90% av pseudo, det är sant att han under de senaste 9 månaderna bara fick 70% och jag vet inte riktigt varför. Jag har provat flera extraktioner och utan tvekan är detta det bästa. Jag hoppas att jag har tillhandahållit något användbart.