Fråga har någon fått något från Uberdrugs

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Uber-läkemedel hade en utställning för 2cb och några andra saker som jag undrar om någon annan hade någon tur att beställa från honom och hur kommer det sig att du inte längre har en utställningsstatus tas bort från säljaren
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Jag har undrat över det också. Jag beställde från honom och inga klagomål, bra produkt, bra service och när jag var på väg att lägga in en annan beställning hade tydligen något kommit upp och han fick tid att lösa det och under tiden ändrades hans medlemsstatus. Jag antar att det inte gick hans väg, eftersom hans listor är alla borta. Synd för ärligt talat var jag verkligen nöjd med hans service. Han kunde till och med bara ha tagit mina pengar och skickat ingenting, för jag avslutade tidigt av misstag men han skickade allt plus nästan 30% extra. Jag är nyfiken på vad som hände.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
123
Reaction score
67
Points
28
Ja, det slutfördes tidigt efter 2 veckor tänkte jag att jag inte skulle behöva få mannen att vänta om det kom från Nederländerna eller något det tar vanligtvis 30 35 dagar men kom aldrig och jag var bara orolig för att något hade gått vidare från och med nu använder jag Pgp-kryptering på min adress eftersom det Days inn broadside i 90 dagar det är lite nedslående när jag kan Google det och
 

tetr00

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2023
Messages
26
Reaction score
21
Points
3
Ja, jag är säker på att någon annan kan ge ett korrekt svar. Jag frågade på chatten när jag märkte det och fick en ganska vag förklaring som jag inte kommer ihåg. Jag frågade honom själv eftersom jag ändå inte var säker på att jag skulle beställa och han slutade bara svara.
 

GhostBlack

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jul 11, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Jag skulle köpa ketamin från honom, vi skulle göra affärer när publikationerna försvann, jag pratade med honom och han berättade att han hade haft ett problem med administratörerna av denna webbplats, men att han hade produkter tillgängliga, jag sa till honom att sälja mig och han svarade inte igen längre
 
Top