C Cranston Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2023 Messages 76 Reaction score 46 Points 18 Sep 29, 2023 #1 Det ser inte så lätt ut. Det är lättare att få tag på 2-Bromovalerophenone. Vem kan hjälpa till?
Constantylious777 See my products Seller Language 🇵🇱 Joined Nov 2, 2021 Messages 72 Reaction score 120 Points 33 Deals 77 01 Oct #2 Vi har det men bara död droppe i Polen på grund av att det är för frätande att skicka. C Cranston Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2023 Messages 76 Reaction score 46 Points 18 By Cranston 02 Oct #3 Jag tackar dig för din hjälp. Jag är redan medveten om de fina saker du erbjuder. Jag är för döda droppar, men det är ett ganska långt avstånd. Upvote 0 Downvote
C Cranston Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2023 Messages 76 Reaction score 46 Points 18 By Cranston 02 Oct #3 Jag tackar dig för din hjälp. Jag är redan medveten om de fina saker du erbjuder. Jag är för döda droppar, men det är ett ganska långt avstånd.
Jag tackar dig för din hjälp. Jag är redan medveten om de fina saker du erbjuder. Jag är för döda droppar, men det är ett ganska långt avstånd.
S Spikkels Don't buy from me New Member Language 🇳🇱 Joined Sep 14, 2024 Messages 2 Reaction score 1 Points 1 14 Sep #4 Om du berättar var jag kan få tag på 2-bromovalerofenon ska jag berätta var jag får tag på min pyrrolidin (TCI-varumärke) Upvote 0 Downvote
Om du berättar var jag kan få tag på 2-bromovalerofenon ska jag berätta var jag får tag på min pyrrolidin (TCI-varumärke)